۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

امنیت سرمایه گذاران خصوصی دربنادرتضمین می شود

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری در حوزه بنادر تضمین می شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۹۵۱
امنیت سرمایه گذاران خصوصی دربنادرتضمین می شودبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، جلیل اسلامی گفت: در بخش تجارت بندری و سرمایه گذاری در حوزه بندر و خدمات بندری، بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری کرده اند که در حوزه پسکرانه و اسکله ها بخش خصوصی مشارکت دارند و سازمان بنادر و دریانوردی امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه را تضمین می کند.
وی از اجرای طرح‌های مهم بندری در کشور خبرداد و افزود: طرح های بزرگی در توسعه بنادر از خوزستان تا بوشهر و هرمزگان و چابهار در دست اجراست که طرح توسعه بندر چابهار پیشرفت بسیار خوبی دارد.
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور بیان کرد: امید است طرح توسعه بندر شهید بهشتی تا پایان سال به مرحله عملیاتی برسد و این در حالی است که پیشنهادهای برخی کشورهای خارجی برای مشارکت در طرح توسعه این بندر در دست مطالعه است.
وی از اجرای طرح مطالعات اولیه تکمیل فاز سوم بندر شهید رجایی خبرداد و افزود: ماههای آینده نتایج آن اعلام می شود.
اسلامی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان هم طرح های اجرایی در حوزه کانتینری و ایجاد ظرفیت های انبارهای سیلو در دست اجراست و امسال دو طرح بزرگ عمرانی در تخلیه و بارگیری و ذخیره سازی غلات در بندر امام خمینی به مرحله بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه همه ظرفیت های لازم در بخش ترانزیت کالا فراهم شده است اظهار داشت: بیش از 160 میلیون تن در این زمینه ظرفیت عملیاتی داریم که در حال استفاده است اما این ظرفیت 20 تا سی تن قابل افزایش است.
اسلامی افزود: طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین با پنج هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری در دست اجراست.
برچسب ها: بندر بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار