۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

دومین کمیته حمل و نقل دریایی در بندر چارک تشکیل شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت :حفظ جان مسافران مهمترین امری است که در دستور کار کمیته قرار داده ایم.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۳۰۷۸
دومین کمیته حمل و نقل دریایی در بندر چارک تشکیل شدبه گزارش مانا؛ دومین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی با مشارکت اعضاء، درراستای انجام سفرهای ایمن دریایی و تکریم مسافران نوروزی با حضور اعضای کمیته در محل بخشداری بندر چارک تشکیل  و به بررسی مسائل و مشکلاتی که در سالهای گذشته در انجام سفرهای دریایی رخ داده بود، پرداخته شد.
 محمود صابری با اشاره به وضعیت خطیر کمیته حمل و نقل دریایی گفت: مانند سالهای گذشته این کمیته وظیفه ایجاد رفاه و تردد ایمن مسافران در بنادر مسافری و بر روی شناورها در مسیرهای مشخص شده  برعهده دارد و حفظ جان مسافران مهمترین امری است که در دستور کار کمیته قرار داده ایم.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش ایمنی سفرهای دریایی افزود: با هماهنگی شرکت های کشتیرانی و دست اندرکاران حوزه مسافرتهای دریایی تلاش کرده ایم با اتخاذ تدابیر مناسب، ایمنی سفرهای نوروزی را در سال 95بیش از هر زمان دیگر بهبود، تا به هدف اصلی که همان رضایت مسافران و تکریم مهمانان نوروزی است دست یابیم.
رئیس کمیته حمل و نقل دریایی اضافه کرد: مرکز فرعی و هماهنگی و جستجو و نجات دریایی مستقر در بندرلنگه ، کلیه ترددهای سفرهای دریایی را در غرب هرمزگان رصد خواهد کرد و کلیه عوامل جهت مسافرت ایمن و مناسب هماهنگ شده است که می توان به آمادگی شناورهای ناجی، بالگرد و بهره گیری از همیاران ناجی و امکانات ارگانهای دریائی مستقر در شهرستان اشاره کرد.
نصب اطلاعیه های آگاهی دهنده و هشدار دهنده، گشت های مستمر شناورهای ناجی، بازرسی از شناورهای مسافری، جلوگیری از تردد شناورهای غیر مجاز، نظارت شهرداری ها بر محدوده سواحل و مناطق ساحلی، برقراری و حفظ نظم و امنیت در بنادر مسافری چارک و آفتاب از جمله انتظارات مطرح شده در دومین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی غرب استان بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار