۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

نظارت سازمان گردشگری بر کلوپ های دریایی در نوروز

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نقش موثر مناطق آزاد کیش، قشم و چابهار در رونق گردشگری دریایی آبهای جنوبی کشور خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۵۸۷
نظارت سازمان گردشگری بر کلوپ های دریایی در نوروز
سید کاظم خلدی نسب در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر در حال پیگیری سفرهای نوروزی و خدمات رسانی مناسب به گردشگران هستیم.                                                                                           
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه همچنین بیان کرد: در این میان هر ساله در ایام نوروز شاهد ورود حجم انبوهی از گردشگران به نوار ساحلی شمالی و جنوبی کشور هستیم.              
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسافران نوروزی علاقه زیادی به گردشگری دریایی دارند، خاطرنشان کرد: همین امر سبب می شود تا در اکثر تعطیلات سال شاهد رونق توریسم دریایی در سواحل شمالی و جنوبی و جزایر خلیج فارس باشیم.                     
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: در همین راستا برنامه ریزی ها برای استقبال از گردشگرانی که به سمت دریا و سواحل سفر می کنند در کنار سایر مقاصد گردشگری کشور در سطح ملی آغاز شده است.
به گفته خلدی نسب، همچنین برنامه ریزیهای جامع و هماهنگی از سوی ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان های ساحلی در جنوب و شمال در حال انجام است.                                                                                          
این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: پیش بینی می شود گردشگری دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر در نوروز 95 از رونق بسیار خوبی برخوردار باشد.                                                           
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان دارای جزایر زیبایی است که تعداد زیادی گردشگر را در ایام نوروز به خود جذب می کند، تصریح کرد: ساماندهی حمل و نقل دریایی، شناورهای تفریحی و سایر خدمات گردشگری در این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.         
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نقش موثر سرمایه گذاران بخش خصوصی شامل مالکان شناورهای تفریحی، رستورانهای دریایی و کلوپ های دریایی در راستای رونق گردشگری دریایی درایام نوروز اشاره کرد.
وی بیان داشت: نظارت کامل از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر عملکرد تمام این واحدهای تفریحی در طول ایام نوروز انجام خواهد شد تا بهترین خدمات به گردشگران نوروزی ارائه شود.            
خلدی نسب همچنین اذعان داشت: مناطق آزاد کیش، قشم و چابهار هر ساله به عنوان یکی از پرترددترین مناطق گردشگری کشور معرفی می شود.                                                                                   
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز گردشگری دریایی در این مناطق از رونق بیشتری برخوردار است، تاکید کرد: کیش، قشم و چابهار درحوزه گردشگری دریایی هر ساله از آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران برخوردار هستند.              
این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: مناطق آزاد مذکور از هم اکنون برنامه ریزیهای خود را برای استقبال مناسب از گردشگران نوروزی آماده کرده اند.                                                                                                   
وی عملکرد سازمان مناطق آزاد در جنوب کشور را در جذب گردشگران بسیار قابل قبول و ستودنی دانست و اعلام کرد: امیدواریم این تلاش ها تا رسیدن به نقطه مطلوب جذب گردشگران داخلی و خارجی ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار