۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

ساماندهی کلوپ های دریایی کیش

در تعطیلات آخر هفته جاری شاهد رونق بیش از پیش گردشگری و ورود حجم انبوه گردشگران به جزیره کیش خواهیم بود.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۲۲۳
ساماندهی کلوپ های دریایی کیش
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار مانا بیان کرد: با توجه به رونق کنونی گردشگری در جزیره کیش، ورود گردشگران به جزیره در ایام دهه فجر نیز افزایش یافته است.                                                                  
علی اکبر خدایی بیان کرد: در تعطیلات آخر هفته نیز بدون شک شاهد رونق بیش از پیش گردشگری و ورود حجم انبوه گردشگران به جزیره کیش خواهیم بود.
وی در ادامه بیانات خود اذعان داشت: تمام پیش بینی های لازم برای استقبال و پذیرایی از گردشگران ورودی به کیش انجام شده است.
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش، از هم اکنون تمام ظرفیت های اقامتی جزیره کیش اشغال شده است که همین امر حاکی از میزان استقبال گردشگران از جزیره است.                                                             
وی بیان کرد: البته طی ماه های اخیر در تمام تعطیلات آخر هفته شاهد حضور قابل قبولی گردشگر در جزیره کیش بوده ایم.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد کیش در جذب گردشگران برگزاری همایش ها و نمایشگاه های تخصصی بوده است.                                                                                               
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، این امر تاثیر بسزایی در جذب هر چه بیشتر گردشگران ایفا کرده است.
خدایی همچنین در ادامه گفته های خود بیان کرد: افزایش تعداد نمایشگاه ها و همایش های تخصصی تاثیر بسزایی در جذب هر چه بیشتر گردشگران به جزیره ایفا می کند لذا در تلاش هستیم در راستای توسعه ای امر بیشتر تلاش کنیم.                                              
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: نمایشگاه گردشگری کیش نیز در اسفند ماه امسال همچون سالهای گذشته در جزیره کیش برگزار خواهد شد.                                                                            
به گفته وی، برگزاری این نمایشگاه به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های گردشگری کشور هر ساله در جذب گردشگران به جزیره کیش تاثیر گذار بوده است.                                                
وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش تا پایان سال جاری سه نمایشگاه تخصصی دیگر در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
خدایی از رشد چشمگیر گردشگری در جزیره کیش طی سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این روند رشد افزایشی همچنان ادامه داشته باشد.
وی در ادامه به افزایش تعداد پروازهای کیش و ثابت ماندن نرخ بلیت هواپیما به عنوان عامل تاثیر گذار در جذب گردشگران اشاره کرد.
وی در خصوص فعالیت کلوپ های دریایی در جزیره کیش گفت: یکی از مهمترین اهداف گردشگران از سفر به جزیره کیش استفاده از تفریحات دریایی و ساحلی است.
خدایی اذعان داشت: در همین راستا ساماندهی کلوپ های دریایی کیش انجام شده و این کلوپ ها آماده خدمات رسانی مناسب به گردشگران هستند.
به گفته وی در این کلوپ های دریایی خدماتی نظیر غواصی، قایق سواری و انواع ورزش های دریایی ارائه می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: همچنین در این ایام انواع جنگ های شبانه و کنسرت نیز در جزیره کیش بر پا است.
وی همچنین از رونق تورهای گشت دریایی در اطراف جزیره کیش خبر داد و گفت: برگزاری این تورها از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است.
خدایی همچنین پارک دلفین ها را جاذبه منحصر به فرد جزیره کیش عنوان کرد و تاکید کرد: این پارک هر ساله بسیار مورد استقبال گردشگران واقع می شود و تمام تورهای ورودی به جزیره گردشگران را به دیدن این پارک ترغیب می کنند.
برچسب ها: کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار