۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

وزیر صنعت در عسلویه

وزیر صنعت،معدن و تجارت به منظور بازدید از پروژه های پایتخت انرژی کشور صبح امروز وارد عسلویه شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۰۶۲
وزیر صنعت در عسلویه
به گزارش مانا، مهندس نعمت زاده در بدو ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ،‌معاون استاندار بوشهر ، مدیران عامل شرکت های نفت و گاز پارس و عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، فرماندار عسلویه،نماینده مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاههای اجرایی قرار گرفت.
بازدیداز پالایشگاه گازی دردست احداث فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و بازدید از فاز 2 پتروشیمی(شرکت های پتروشیمی انتخاب،کاویان،مراورید،دماوند،مرجان و مهر) از برنامه های سفر کاری وزیر صنعت،معدن و تجارت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شمار می رود.
نعمت زاده پس از بازدید از فازهای پالایشگاهی و پتروشیمی پیش از ظهر عسلویه را به مقصد بندردیر و بازدید از طرح های پتروشیمی در این شهرستان و سپس حضور در مرکز استان ترک خواهد کرد.
پروژه توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در زمینی‌ به‌ مساحت‌ تقریبی‌ 155 هکتار و در مجاورت‌ فازهای‌ 9 و 10 پارس‌ جنوبی‌ احداث و به منظور پالایش روزانه 2 میلیارد فوت مکعب مخلوط گازی پیش‌بینی شده است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت)به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی این پروژه محسوب می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار