۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

برگزاری رزمایش مدیریت بحران در پایتخت انرژی کشور

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس از برگزاری رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۰۴۴
برگزاری رزمایش مدیریت بحران در پایتخت انرژی کشور
به گزارش مانا، دشتی نژاد با اعلام این خبرگفت: این رزمایش بزرگ در پایتخت انرژی کشور با مشارکت شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، فرمانداری، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس در دو بخش دریا و خشکی و با طراحی سناریوهای نشت میعانات گازی از گوی شناور (در بخش دریا) ونشت و انفجار در خطوط لوله انتقال خوراک پتروشیمی (در بخش خشکی) و اقدامات مقابله ای با آنها ، روز یکشنبه 10آبان ماه در عسلویه برگزار خواهد شد.
سرپرست مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس با تشریح اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد:‌ارزیابی کمی و کیفی تجهیزات و امکانات موجود در سطح منطقه ، حصول اطمینان آمادگی تیم های عملیاتی واکنش در شرایط اضطراری، انعکاس توان عملیاتی تیم های مقابله و ایحاد هماهنگی های لازم بین شرکتهای مستقر در سطح منطقه و نهادهای ذی ربط از مهمترین اهداف این رزمایش خواهد بود.
شایان ذکر است مدیرکل HSE وزارت و شرکت ملی نفت ایران ،‌مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت نفت، مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان عسلویه و استان بوشهر با حضور در عسلویه از نزدیک در جریان روند چگونگی اجرای این رزمایش بزرگ قرار خواهند گرفت.
برچسب ها: عسلویه رزمایش
ارسال نظرات
آخرین اخبار