۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
تا پایان سال

گردشگری آبی در رودخانه کارون متحول می شود

مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون از تحول گردشگری آبی در رودخانه کارون با افتتاح پروژه های گردشگری ساحلی در حاشیه ای این رودخانه خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۷۷۹۲
گردشگری آبی در رودخانه کارون متحول می شود
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون در گفتگو با خبرنگار مانا تصریح کرد: احداث مجموعه ساحلی گلستان درشهرستان اهواز یکی از پروژهای مهم عمرانی در سطح استان خوزستان است.
مهدی مداری در ادامه گفت: این پروژه توسط سازمان عمران ساحل کارون و به کارفرمایی استانداری خوزستان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای اجرای این پروژه 100 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان ساخت: در فاز نخست این پروژه مبلغ 24 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت و از سال گذشته تاکنون مابقی هزینه ها از سوی استانداری خوزستان به این پروژه گردشگری اختصاص پیدا کرد.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون تصریح کرد: مکان ساخت مجموعه ساحلی گلستان کارون در پشت دیوار دانشگاه ساحل غربی رودخانه کارون قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: پروژه ساخت مجموعه گردشگری، تفریحی و ورزشی ساحلی گلستان هم اکنون در مراحل پایانی است و پیش بینی می شود ظرف چند ماه آینده و قبل از شروع سال جدید به بهره بردای رسد.
به گفته مداری، به منظور ساخت این مجموعه ساحلی گردشگری سازه ای از جنس بتن آرمه و سقف چوبی احداث شده است.
وی یادآور شد: همچنین خاکریزی کنار ساحل جهت احداث پارک و لایروبی رودخانه توسط سازمان عمران ساحل کارون در منطقه ساحلی گلستان انجام شده است .
وی همچنین خاطرنشان ساخت: پروژه گردشگری ساحلی گلستان شامل رستوران، کافی شاپ و اسکله قایقرانی جهت انجام برخی ورزش های آبی از جمله جت اسکی است.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون از پروژه مجموعه ساحلی کوت عبدالله به عنوان یکی دیگر از پروژه های گردشگری آبی رودخانه کارون یاد کرد و گفت : احداث مجموعه ساحلی کوت عبدالله درشهرستان اهواز یکی دیگر از پروژهای مهم عمرانی در سطح استان خوزستان بوده که توسط سازمان عمران ساحل کارون در حال انجام است.
وی اذعان داشت: میزان اعتبارات برآورد شده برای ساخت این مجموعه ساحلی همچون مجموعه ساحلی گلستان 100 میلیارد ریال است.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون تاکید کرد: این پروژه نیز با اعتبار اولیه 24 میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی ساخت را طی می کند.
به گفته مداری، مجموعه گردشگری ساحلی کوت عبدالله در ساحل شرقی رودخانه کارون شامل اسکله قایقرانی،رستوران و کافی شاپ در حال احداث است.
وی خاطرنشان ساخت: پس از اتمام کامل این پروژه های گردشگری ساحلی در حاشیه رودخانه کارون، تمام آن ها به استانداری خوزستان واگذار می شود تا چگونگی بهره برداری از این مجموعه های گردشگری توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تصمیم گیری شود.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون از تحول گردشگری آبی در رودخانه کارون با افتتاح پروژه های گردشگری ساحلی در حاشیه ای رودخانه تا پایان سال جاری خبر داد.
وی تاکید کرد: به تدریج شاهد رضایت گردشگران از احداث این مجموعه های گردشگری و افزایش حضور گردشگران در سواحل کارون خواهیم بود.
برچسب ها: کارون
ارسال نظرات
آخرین اخبار