۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

رونق جزیره کیش، دغدغه مسئولان منطقه آزاد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از رونق گردشگری کیش در پاییز با برگزاری جشنواره های مختلف خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۷۶۴۷
رونق جزیره کیش، دغدغه مسئولان منطقه آزاد
محمد محب خدایی، به خبرنگار مانا گفت: توسعه و رونق گردشگری جزیره کیش همواره به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش مطرح بوده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: امسال شاهد برگزاری قابل قبول جشنواره تابستانی کیش و رشد گرشگری تابستانه کیش در مقایسه با سالهای گذشته بودیم.
به گفته وی، برگزاری مسابقه بزرگ رالی خانواده یکی از موثرترین اقدامات صورت گرفته در راستای جذب بیشتر گردشگران به کیش بوده است.
وی ادامه داد: با اتمام فصل تابستان و بازگشایی مدارس ورود گردشگران به جزیره کیش کاهش یافته است اما به زودی انتظار داریم شاهد رونق گردشگری در این جزیره باشیم.
خدایی خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای افزودن به جذابیت های سفر به کیش برای گردشگران در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به برگزاری نمایشگاه ههای ملی و بین المللی متعدد در فصل پاییز در جزیره کیش خبر داد.
وی گفت: با برگزاری این نمایشگاه ها شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا اقامتگاه ها و رستوران های جزیره همچنان پررونق بمانند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: هر ساله با شروع فصل پاییز شاهد برپایی سمینارها و همایش های متعددی در جزیره هستیم.
وی گفت: از آنجا که جزیره دراین فصل به دلیل عدم حضور تعداد زیاد گردشگر نسبتاً آرام است، لذا مقامات دولتی و خصوصی اکثر همایش های خود را در این فصل سال در کیش برگزار می کنند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: همچنین شرایط آب و هوایی در فصل پاییز در جزیره کیش بسیار مساعد است.
خدایی اذعان داشت: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی به تدریج بر میزان ورود گردشگران به جزیره کیش افزوده خواهد شد.
وی گفت: در فصل پاییز کلاس های آموزشی ویژه کارکنان واحدهای گردشگری جزیره اعم از هتل، رستوران و ... برگزار خواهد شد تا بتوانیم در زمان پیک سفر کیش بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهیم.
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، فصل پیک گردشگری جزیره کیش هر ساله از آذر ماه آغاز می شود و تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در تلاش هستیم تا با انجام برنامه ریزیهای دقیق به جذب بیشتر گردشگران داخلی در رقابت با کشورهای همسایه بپردازیم.
وی اذعان داشت: همچنین تلاش ها برای جذب گردشگران خارجی به جزیره کیش توسط سازمان منطقه آزاد کیش همچنان در حال انجام است که امیدواریم به زودی شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر خارجی در سال به جزیره کیش باشیم.
خدایی بیان کرد: هم اکنون سعی شده تمام واحدهای خدمات گردشگری کیش از جمله واحدهای اقامتی، رستورانها و کلوپ های دریایی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به گردشگران خدمات ارائه دهند.
وی متذکر شد: همچنین شناورهای تفریحی نیز با استانداردهای بالا تورهای دریایی را برای گردشگران ورودی به جزیره برگزار می کنند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزیهایی که انجام داده ایم در جذب بیشتر گردشگران خارجی و داخلی به کیش موفق عمل کنیم.
برچسب ها: کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار