۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

افزایش ورود گردشگران به کیش از طریق دریا

تابستان امسال تعداد زیادی گردشگر از طریق شناورهای لندینگ کرافت با خودروهای شخصی وارد جزیره کیش شدند که این آمار در مقایسه با تابستان سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۶۴۶۵
افزایش ورود گردشگران به کیش از طریق دریا
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با وجود اینکه تابستان فصل گردشگری کیش محسوب نمی شود اما امسال شاهد رشد دو درصدی ورود گردشگران به جزیره کیش در مقایسه با تابستان سال گذشته بودیم.
محمد محب خدایی ادامه داد: برای جذب بیشتر گردشگران به جزیره کیش در ایام تابستان برنامه های خاصی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش تدوین و اجرا شد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کاهش قیمت سفر به کیش مهمترین برنامه در راستای جذب بیشتر گردشگران به جزیره بود.
وی اذعان داشت: در این راستا با برگزاری جلسات مختلف با واحدهای اقامتی و پذیرایی و نیز دفاتر خدمات مسافرتی از آنها خواسته شد تا با کاهش قیمت ها در راستای جلب نظر گردشگران برای سفر به جزیره زیبای کیش در ایام تابستان اقدام کنند.
خدایی اظهار داشت: به همین منظور شاهد ارائه تخفیفات ویژه ای از سوی این مراکز در ایام تابستان امسال بودیم که نقش بسیار اثر گذاری نیز در جذب بیشتر گردشگران داشت.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: همچنین مراکز خرید نیز با ارائه تخفیقات ویژه بیش از پیش رضایت گردشگران تابستانی را فراهم کرده بودند.
وی یکی دیگر از اقدامات موثر برای جذب بیشتر گردشگر به کیش را برگزاری جشنواره های مختلف توسط سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره تابستانی کیش هم اکنون به اتمام رسیده است، گفت: این جشنواره نقش بسیار تاثیر گذاری در جذب بیشتر گردشگران به کیش ایفا می کند.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: برگزاری مسابقه بزرگ رالی خانواده باعث شده بود تا گردشگران زیادی به سفر از طریق خودروهای شخصی خود به کیش رغبت پیدا کنند.
وی بیان کرد: همین امر نیز باعث رونق حمل و نقل دریایی در سفر به کیش در تابستان امسال بود که طی آن گردشگران زیادی با خودروهای شخصی خود از طریق بندر آفتاب و لندینگ کرافت ها وارد جزیره می شدند تا در این مسابقه بزرگ خانوادگی حضور یابند.
به گفته خدایی، آمار ورود گردشگران به جزیره کیش از طریق دریا در مقایسه با تابستان سال گذشته از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: گردشگرانی که برای شرکت در مسابقه رالی خانواده به کیش سفر می کردند از پرداخت عوارض طی سفر معاف بودند.
وی یادآور شد: البته بخش اعظم گردشگران ورودی به جزیره از طریق هوایی سفر می کنند که شرکت هواپیمایی نیز تسهیلات خوبی را برای سفر آنها در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت: در ایام تابستان انواع تفریحات دریایی اعم از بانانا، پاراسل، جت اسکی، غواصی و ... برای گردشگران ورودی فراهم بود.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: کلوپ های دریایی فعال در جزیره کیش نیز در ایام تابستان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته بودند.
وی در خاتمه تصریح کرد: تاریخ نهم مهرماه مراسم غرقه کشی جایزه بزرگ رالی در قالب مراسمی ویژه با حضور تعداد زیادی گردشگر و مقامات مسئول سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد.
برچسب ها: کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار