۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

تامین هوزهای شناور لاستیکی در عسلویه

مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای تسریع در صادرات میعانات گازی 156 شاخه هوزهای شناور لاستیکی برای استفاده در پایانه میعانات گازی عسلویه تامین می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۶۳۳۳
تامین هوزهای شناور لاستیکی در عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر ولی محمد دهقانپور در نشست با مسئولان امور بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خارگ با بیان اینکه قرارداد تامین هوزهای شناور لاستیکی در شرکت پایانه های نفتی ایران منعقد شد اظهار داشت: برای شتاب در صادرات میعانات گازی از عسلویه با انعقاد قراردادی 156 شاخه هوزهای شناور لاستیکی ”SPM” برای استفاده در پایانه میعانات گازی عسلویه خریداری می‌شود.
وی افزود: روند اجرایی قرارداد تامین 156 شاخه هوزهای شناور لاستیکی "SPM" تا ماه آینده نهایی می شود.
مدیر بازرگانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطر نشان کرد: پیش از این به سبب تحریم‌های غرب موانع و محدودیت‌هایی در خرید تجهیزات صنعت نفت وجود داشت که خوشبختانه پس از توافق هسته ای و گشایش هایی که در این زمینه صورت گرفت توانستیم برخی از اقلام مورد نیاز نظیر هوزهای شناور لاستیکی "SPM" را از شرکت های معتبر خارجی تامین کنیم.
دهقانپور تصریح کرد: هوزهای لاستیکی خریداری شده در شاخه‌های 10 تا 12 متری مطابق با آخرین استانداردهای “GM” و “PH” 2009 و در قطرهای متغیر 16، 20 و 24 است و پیش بینی می شود تا سال آینده به این شرکت تحویل داده شود.
وی گفت: هوزهای لاستیکی در عملیات صادرات و بارگیری نفت خام و میعانات گازی از کشتی به کشتی و در مواقع خاص از اسکله به کشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب ها: عسلویه
ارسال نظرات
آخرین اخبار