روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

فعالیت بندر شادگان شبانه روزی شد

مدیر بندر و دریانوردی شادگان از فعالیت شبانه روزی این بندر تازه تاسیس با هدف رونق بیشتر تجارت و صادرات کالاخبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۶۲۲۹
فعالیت بندر شادگان شبانه روزی شد
مسعود مینایی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: با تامین نیروی مورد نیاز و زیرساخت های لازم از جمله آتش نشانی ، اورژانس ، گذرنامه ، باسکول ، شعبه بانکی ، واحد درمانی ، انبار سرپوشیده و دو پست اسکله زمینه برای شبانه روزی تجاری این بندر فراهم شده و بارگیری کالا بدون محدودیت زمانی در این بندر انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در مدت 10 ماه از افتتاح این بندر ، فعالیت تجاری بندر شادگان روند رو به رشدی داشته است افزود: هم اکنون حدود 500 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم با راه اندازی این بندر ایجاد شده و الحاق 27هکتار از اراضی اطراف بندر نیز در حال تملک است.
مدیربندر و دریانوردی شادگان درادامه با بیان اینکه شبانه روزی شدن فعالیت این بندر، برای تجار و بازرگانان محلی جاذبه ایجاد می کند افزود: با توجه به نزدیک بودن بندر شادگان به کشورهای حوزه خلیج فارس ، پیش بینی می شود در ماه های آینده شاهد رونق بیشتر این بندر باشیم.
دام زنده ، نهاده های دامی و مواد خام معدنی به ارزش 12میلیون دلار بیشترین اقلام صادراتی از بندر شادگان در پنج ماه نخست امسال بوده است.
مقصد کالاهای صادراتی از بندر تجاری شادگان ، کشورهای حوزه خلیج فارس و عمان بوده است.
بندر شادگان به عنوان هشتمین بندر عملیاتی خوزستان در آبان ماه 1393 با حضور مسوولان سازمان بنادر و دریانوردی ، استاندار خوزستان و مقامات ارشد استانی به طور رسمی افتتاح و در مدار عملیات قرار گرفت.
بندر شادگان از طریق خورهای متعدد به آبهای خلیج فارس متصل می شود.
برچسب ها: شادگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار