روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

بندر شادگان صاحب واحد آتش نشانی شد

مدیر بندر و دریانوردی شادگان از بهره برداری رسمی از مرکز فوریت های پزشکی و واحد آتش نشانی در این بندر تازه تاسیس خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۶۱۶۸
بندر شادگان صاحب واحد آتش نشانی شد
مسعود مینایی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: برای راه اندازی این دو پروژه که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مشارکت استانداری خوزستان انجام شده در مجموع 15میلیارد ریال هزینه شده است. 
به گفته وی با راه اندازی این دو پروژه ، این بندر به استانداردهای مورد نظر نزدیک شد ضمن آنکه راه برای توسعه این بندر نوبنیاد فراهم شد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی شادگان از اهتمام ویژه استاندار خوزستان در رفع مشکلات این بندر و کمک به رونق بیشتر این بندرگاه تقدیر کرد و گفت: این بندر هم اکنون به قطب اول اشتغال و تجارت این شهرستان بندری تبدیل شده است.
بندر شادگان در آبان ماه سال 1393 رسما" به بهره برداری رسید و بلافاصله عملیات بارگیری کالا بخصوص صادرات دام زنده و مواد خام معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس شروع شد.
بندر شادگان از طریق خورهای دورق و ابوالخضیر در محدوده تالاب شادگان به آبهای خلیج فارس متصل می شود و شرایط طبیعی و آبراهی آن به گونه ای است که تنها شناورهای سبک و متوسط می توانند در این بندر تردد کنند.
در طول 10ماه فعالیت تجاری بندر شادگان بیش از 100هزار راس دام سبک به کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص کویت صادر شده است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار