۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

کاهش 40 درصدی نرخ کلوپ های دریایی کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از کاهش چشمگیر نرخ انواع خدمات گردشگری در جشنواره تابستانی کیش خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۵۶۸۸
کاهش 40 درصدی نرخ کلوپ های دریایی کیش
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به خبرنگار مانا گفت: از نیمه مرداد ماه میزان ورود گردشگران به جزیره کیش افزایش یافته است.
محمد محب خدایی با بیان اینکه انتظار داریم در شهریور ماه میزان ورود گردشگران به جزیره کیش افزایش یابد یادآور شد: مدتی است که میزان سفرهای خارجی در میان عموم مردم افزایش یافته است که همین امر باعث کاهش ورود گردشگر به جزیره کیش شده است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره تابستانی کیش امسال با برگزاری انواع جشنواره ها، پررنگ تر و با شکوه تر از سالهای گذشته در حال برگزاری است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری جشنواره سلامت، جشنواره خرید و جشنواره رالی را از جمله برنامه های جشنواره تابستانی کیش عنوان کرد.
وی یادآور شد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای افزایش میزان گردشگران ورودی به جزیره، کاهش نرخ خدمات گردشگری در تمام صنوف بوده است.
خدایی تصریح کرد: به این منظور جلسات متعددی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای کاهش نرخ قیمت خدمات گردشگری با سرمایه گذاران مربوطه صورت گرفته است.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: هم اکنون اجناس در مراکز خرید جزیره با تخفیف بین 20 تا 50 درصدی به مسافران ارائه می شود.
وی یادآور شد: همچنین از مالکان کلوپ های دریایی خواسته شده، خدمات گردشگری دریایی خود را با تخفیف 40 درصدی به مسافران ارائه دهند.
خدایی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین کلوپ های غواصی نیز نرخ خدمات خود را تا 30 درصد کاهش داده اند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: پارک دلفین های جزیره کیش که به عنوان یکی ازمهمترین جاذبه های جزیره مطرح است در ایام جشنواره تابستانی خدمات خود را با تخفیف ویژه به گردشگران ارائه می دهد.
وی همچنین از فراهم کردن شرایطی برای کاهش نرخ بلیت هواپیمایی ایر کیش در راستای رضایت گردشگران و افزایش ورود آنها به جزیره خبر داد.
وی همچنین با اشاره به آمادگی تمام واحدهای اقامتی جزیره کیش برای ارائه خدمات به گردشگران تابستانی گفت: هتل ها نیز تخفیفات ویژه ای را برای گردشگران در نظر گرفته اند.
خدایی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ خدمات گردشگری و ارتقای کیفی سطح خدمات آنها در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.
وی اذعان داشت: امیدواریم با تحقق این امر شاهد افزایش چشمگیر مسافران ورودی به جزیره در رقابت با سایر کشورهای خارجی که موفق به جذب گردشگران ما شده اند، شویم.
وی یکی ازمهمترین اهداف در راستای توسعه گردشگری کیش را جذب گردشگران خارجی عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزیهای در حال انجام و حضور سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در آینده نزدیک شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به جزیره خواهیم بود.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تصریح کرد: با توجه به تنوع بالای جشنواره تابستانی امسال امیدواریم شاهد رشد چشمگیر ورود گردشگران تابستانی به جزیره در مقایسه با سال گذشته باشیم.
برچسب ها: کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار