۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
ایدنی:

توسعه بندرلنگه نیازمند پسکرانه است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر لنگه بعد از بنادر شهید رجایی و امام خمینی(ره) به عنوان یک بندر مهم مورد توجه مسئولان سازمان قرار دارد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۶۴۱
توسعه بندرلنگه نیازمند پسکرانه است

به گزارش خبرنگار مانا، ابراهیم ایدنی در آئین معارفه مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اظهار کرد: توسعه فعالیت های این بندر به اراضی مناسب جهت توسعه پسکرانه نیاز دارد که ضروری است مسئولان در جهت توسعه فیزیکی بندر همکاری کنند.
به گفته ایدنی، بندر لنگه با توجه به لایروبی انجام شده، امکان پذیرش شناورهای بزرگ فلزی را داراست.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات هشت ساله "اسماعیل مکی زاده " در مسئولیت اداره بندر لنگه، به تشریح سوابق و کارنامه اجرایی مدیر جدید این بندر پرداخت و خاطرنشان کرد: آقای صابری از رزمندگان دفاع مقدس و نیروهای ارزشی سازمان بنادر هستند که سالیان زیادی مسئول امور ایثارگران بندر شهید رجایی بوده است.
وی در ادامه از سمت های دیگری همچون ریاست اداره مطالعات و همچنین ریاست اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و دبیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به عنوان سوابق دیگر مدیر جدید اداره بنادر لنگه یاد کرد و گفت: آقای صابری به دلیل مسئولیت هایی که در این اداره کل بر عهده داشته، اشراف کاملی نسبت به طرح های توسعه ای بندر تجاری لنگه دارد.

برچسب ها: لنگه
ارسال نظرات
آخرین اخبار