۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
در راستای جذب سرمایه گذاری

منطقه آزاد اروند به مدیران شرکت های خارجی مجوز داد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند از موافقت صدور پروانه اشتغال یک ساله برای مدیران و متخصصان شرکت های خارجی شاغل در منطقه آزاد اروند در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۴۷۵۰
منطقه آزاد اروند به مدیران شرکت های خارجی مجوز داد
محمدرضا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مانا ، جذب سرمایه گذاران خارجی برای کار و سرمایه گذاری در این منطقه را مهمترین اهداف سازمان در سال جاری عنوان کرد و افزود: در این راستا با صدور پروانه اشتغال یک ساله و مجوز خروج مکرر برای مدیران و متخصصان خارجی شاغل در شرکت های خارجی در منطقه آزاد اروند موافقت شده است. 
وی بیان کرد: با پیگیری های به عمل آمده و همکاری و تعامل سازنده مدیریت اتباع خارجی استانداری خوزستان و فرماندهی انتظامی استان خوزستان موافقت برای صدور این مجوز اعلام شده است. 
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند گفت:پیش از این، پروانه اشتغال مدیران و متخصصان خارجی شاغل در شرکت های خارجی شش ماهه بود ضمن آنکه اجازه خروج مکرر برای آنان صادر نمی شد. 
معتمدی افزود:این اقدام، گام مهمی در راستای اعطای مشوق های لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی و منابع سرمایه ای در حوزه های صنعت و تجارت در منطقه آزاد اروند است.
وی پیش بینی کرد با این گام مهم و تاثیرگذاردر رونق اقتصادی منطقه ، در آینده ای نزدیک شاهد جذب سرمایه گذاری خارجی پس از لغو تحریم ها باشیم.
منطقه آزاد اروند در محدوده ای از بنادر خرمشهر ، آبادان و مینوشهر در جنوب خوزستان و در همسایگی کشورهای عراق و کویت و دسترسی به آبهای خلیج فارس واقع شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار