۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
استاندار هرمزگان:

منطقه آزاد قشم مستعد سرمایه گذاری اقتصادی است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: منطقه آزاد قشم مستعد سرمایه‌گذاری در زمینه‌های بازرگانی و اقتصادی است و باید فعالیت های بیشتری انجام گیرد تا از ظرفیت های موجود نهایت بهره برداری شود.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۲۶۹۴
منطقه آزاد قشم مستعد سرمایه گذاری اقتصادی استبه گزارش مانا، جاسم جادری در مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم، بیان داشت: با اهتمام خوب دولت تدبیر و امید در توجه به مناطق آزاد کشور و توان نیروهای جدید، می توان برای افزایش توسعه این مناطق در کشور گام های اساسی برداشت.
وی ادامه داد: منطقه آزاد قشم مستعد سرمایه گذاری در زمینه های بازرگانی و اقتصادی است و باید فعالیت های بیشتری انجام گیرد تا از ظرفیت های موجود نهایت بهره برداری شود.
استاندار هرمزگان افزود: می توان با استفاده از ظرفیت موجود و مدیریت توانمند از پتانسیل های منطقه استفاده کرد تا حرکت شتابان مناطق آزاد به سمت توسعه یافتگی ادامه یابد.
جادری خاطرنشان کرد: وجود هیئت مدیره خوب، ائمه جمعه متحد و مردمی صبور، همراه و علاقه مند موجب شده همه زیرساخت ها برای توسعه هر چه بیشتر منطقه آزاد قشم فراهم شود.
شایان ذکر است؛ در این مراسم حمیدرضا مومنی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم معرفی و از زحمات علی اکبر شعبانی فر مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار