۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

بندر چابهار میزبان طبیعت گردان اقصی نقاط کشور

مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران با دارا بودن بیش از 200 جاذبه عمدتاٌ طبیعی سالانه پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت گرد از اقصی نقاط کشور می باشد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۱۰۵۹
بندر چابهار میزبان طبیعت گردان اقصی نقاط کشور
به گزارش مانا، سعید ریگی افزود: جاذبه های منحصر به فرد مانند کوه های مریخی(مینیاتوری)، تفریحات دریایی، آب و هوای معتدل بهاری، گل فشان، تمساح پوزه کوتاه ایرانی و بازدید از جاذبه های بکر و طبیعت اعجاب آور جنوب شرق ایران از جمله دلایل ورود گردشگران به این منطقه می باشد.
ریگی اظهار کرد: تعامل و همکاری با آژانس مسافرتی و دفاتر خدمات مسافرتی بزرگ کشور فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیل های منطقه به ویژه برای گردشگران ورودی فراهم ساخته و باعث تسریع در جلب و جذب ورود گردشگران به این منطقه دیدنی از کشورشده است.
وی همچنین گفت: گردشگرانی که در این مدت از این منطقه بازدید کردند در قالب تورهای چابهارگردی میهمان دنیای شگفت انگیزچابهار بودند.
مدیرگردشگری سازمان در ادامه خاطرنشان کرد: چابهار همچنین مقصد اصلی شرکت های بزرگ خدمات گردشگری در جنوب شرق کشور است و باید یادآور شوم که چابهار در زمره مقاصد جذاب سیاحتی سال 93 و نوروز 94 در حوزه توریسم کشور شناخته شده است.
با شروع فصل زمستان تورهای رسمی ازسوی شرکت های خدمات مسافرتی، تورهای متفرقه شامل: گروه های کارمندان، تورهای دانشجویی و دانش آموزی، خانوادگی با حضور میهمانان خارجی از مبادی تهران و استان سیستان و بلوچستان بازدید کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار