۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸

مخالفت سهام‌داران با تغییر نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

در مجمع عمومی فوق العاده سهام‌داران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که به منظور تغییر نام شرکت با حضور 93.1 درصد سهام‌داران در تاریخ اول دی ماه برگزار شد، سهام‌داران با تغییر نام این شرکت مخالفت کردند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۱۰۰۵
مخالفت سهام‌داران با تغییر نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار مانا، در مجمع فوق‌العاده کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که به درخواست سازمان خصوصی‌سازی براساس مصوبه "شورای عالی واگذاری" برگزار شد، با رأی حداکثری سهام‌داران نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنان ثابت ماند.
در این مجمع محمدحسین داجمر رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با اشاره به درخواست سازمان خصوصی سازی و انعکاس آن به سهام‌داران عمده اظهار داشت: از آنجایی که سهام‌داران عمده این شرکت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری هستند به همین جهت پس از طرح پیشنهاد سازمان خصوصی سازی درخصوص تغییر نام شرکت، مخالفت آنان به صورت مکتوب ارائه شد اما مقرر گردید در یک جلسه رسمی مجمع فوق العاده نظرات جمیع سهامداران اعلام شود.
وی یادآور شد: در این ارتباط در مجمع امروز مخالفت قاطع سهام‌داران با تغییر نام شرکت، رسماً اعلام می‌شود.
در این مجمع نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز طی سخنانی یادآور شد: با استناد به قوانین بورس و اوراق بهادار و مصوبات هیئت پذیرش، از آنجایی که نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به صورت یک برند تجاری درآمده است در صورت تغییر نام، حقوق کلیه سهام‌داران تضییع خواهد شد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است: در پایان این جلسه پیشنهاد تغییر نام شرکت به رأی گذاشته شد که سهام‌داران به اتفاق آراء رأی به ثابت ماندن نام دادند.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ز.موحد Malaysia ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
0
0
امیدواریم این نکات همیشه به دور از فضای محافظه کاری؛ رک و بی پرده رسماً به همین ترتیب بیان و منتشر شوند. دخایر نفت و گاز عظیم در خلیج فارس بدون تردید در سایه صنعت دریایی قوی رشد و توسعه می یابد و یقیناً سرمایه گذاری قابل قبول در این صنعت دریایی می تواند بستر مناسبی باشد در تعالی صنعت نفت و گاز کشور.
آخرین اخبار