۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
فرماندار جاسک:

جستجو برای نجات 6خدمه لنج باری ادامه دارد

فرماندار جاسک گفت: هنوز به پیدا کردن خدمه لنج باری که در حوالی این شهرستان دچار حادثه شده امیدوار هستیم.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۸۳۷۸
جستجو برای نجات 6خدمه لنج باری ادامه داردعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مانا، درخصوص حادثه لنج باری و مفقود شدن 10نفر دراین حادثه اظهار کرد: تاکنون سه نفر از این خدمه نجات یافته اند و همچنین جسد یک نفر نیز عصر روز گذشته کشف شده، با این وجود امیدوار به پیدا کردن 6نفر دیگر هستیم.
وی با تشریح جزیات این حادثه افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر غرق شدن این شناور در ساعت 15 و 30دقیقه 9تیرماه جاری، اقدامات لازم  انجام و جستجو بوسیله چندین لنج باری و صیادی، شناورهای دریابانی، نیروی دریایی سپاه و ارتش آغاز می شود.
رییس ستاد بحران شهرستان جاسک با اشاره به اینکه دو نفر از خدمه توسط یک کشتی یونانی نجات داده می شوند و هم اکنون حال عمومی آنها خوب است، خاطرنشان کرد: خبر غرق شدگی لنج فردوس توسط یک کشتی عبوری مخابره می شود.
فرماندار جاسک ادامه داد: یکی دیگر از خدمه نیز حدود ساعت 9صبح روز گذشته از آب گرفته می شود و به خشکی می رسد.
وی با بیان اینکه ظاهرا برهم خوردن تعادل، علت حادثه بوده است، گفت: با هماهنگی صورت گرفته، هم اکنون یک فروند بالگرد مشغول جستجو است و علاوه بر آن، تیم شناوری تشکیل شده نیز به ادامه کار خود مشغول هستند.
فرماندار جاسک با اشاره به اینکه زمان زیادی از وقوع حادثه گذشته و در شرایط سختی قرار داریم، تاکید کرد: با این وجود امیدوار به یافتن 6خدمه مفقودی هستیم و جستجوها کماکان ادامه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار