۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

اعلام نرخ بلیط خط دریایی خرمشهر – بصره

مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر گفت: نرخ بلیط دوسویه خط دریایی خرمشهر – بصره ۱۷۰هزار تومان تعیین شده است.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۸۱۷
اعلام نرخ بلیط خط دریایی خرمشهر – بصره به گزارش مانا ابراهیم عزیزآبادی در گفتگو با فارس اظهار کرد: شرکت کشتیرانی والفجر بر اساس رسالت 30 ساله هدف خود را برقراری خطوط مسافربری دریایی برای ایجاد ارتباط با سایر کشورها از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس تعیین کرده است.
وی در ادامه به مزیت سفرهای دریایی را برشمرد و عنوان کرد: گردشگری دریایی به علت وجود تنوع دریایی از جاذبه گردشگری بیشتری نسبت به سایر سفر ها برخوردار است.
عزیز آبادی ادامه داد: این نوع سفر علاوه بر خود سفر لذت بردن از مناظر دریا و رودخانه را برای مسافران ممکن می سازد.
وی در ادامه به ایجاد خطوط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف در مذاکرات با کشور عراق مبنی بر برقراری خطوط کشتیرانی ایران بصره و پس از جلب موافقت طرف عراقی این خطوط افتتاح و آغاز به کار کرده است.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر محل تهیه بلیط برای تردد از این خط را باجه های فروش بلیط و کنسولگری سفارت ایران اعلام کرد و ادامه داد: این یک خط مسافربری است و زیر نظر هیچ نهادی نیست و برای استفاده از این خط تنها داشتن ویزا و تایید گذرنامه نیاز است.
وی بهای بلیط سفر دریایی به بصره را بین 170هزار تومان اعلام کرد و توضیح داد: در حال حاضر بهای بلیط دو سویه رفت و برگشت عادی 170هزار تومان و بهای بلیط دو سویه درجه یک 180هزار تومان تعیین شده است.
ابراهیم عزیزآبادی تعداد دفعات تردد به بصره را بیش از 2 بار در هفته عنوان کرد وافزود: شرکت کشتیرانی والفجر در نظر دارد علاوه بر افزایش تعداد سفر ها از شناورهای بزرگتری استفاده کند و حتی این آمادگی را داریم که تعداد سفر ها به بصره را به روزی دو تا سه بار افزایش دهیم.
وی در پایان تعداد مسافرانی که از طریق خط دریایی خرمشهر عازم عراق شده اند را حدود یکهزار نفر براورد کرد و گفت: با توجه به بعد مسافت این سفر حدود یک یا دو ساعت با احتساب تخلیه مسافر به طول می انجامد و تا کنون تعدادی بالغ بر یک هزار نفر از خرمشهر عازم بصره شده اند.
برچسب ها: والفجر
ارسال نظرات
آخرین اخبار