۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

از ظرفیت بنادر چابهار در گردشگری استفاده شود

رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: بنادر سیستان و بلوچستان علاوه بر فعالیت و گردشگری تجاری شرایط گردشگری توریستی را نیز دارد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۵۶۸
از ظرفیت بنادر چابهار در گردشگری استفاده شودحمید رضا پشنگ به مانا گفت: فرصت های اشتغالزایی تنها در بازرگانی و صنایع نیست بلکه رونق صنعت گردشگری نیز می تواند به توسعه سیستان و بلوچستان کمک کند.
وی تصریح کرد: سواحل دریای عمان و بنادر زیبای آن می تواند صنعت گردشگری را در منطقه رونق بخشد.
رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر امکان تجارت و صادرات و همچنین واردات کالا از بنادر چابهار با کشورهای پاکستان و حوزه خلیج فارس مهیا شده است و با یک برنامه ریزی جامع و مدون می توان از ظرفیت این بنادر برای گردشگری و حمل و نقل مسافر نیز استفاده کرد.
پشنگ افزود: فقدان سازمان های اجرایی و عدم برخورداری از مدیریت صحیح و کارا و انعطاف پذیری در قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذاری های خارجی در منطقه آزاد چابهار در سالهای گذشته از مهترین موانع توسعه منطقه چابهار بوده است.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سالهای اخیر زیرساخت های خوبی در منطقه ایجاد و مشوق های سرمایه گذاری نیز فراهم شده است که می طلبد از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.
برچسب ها: چابهار
ارسال نظرات
آخرین اخبار