۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

بندرعباس نیازمند توجه ویژه دولت و مجلس است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید براینکه استان هرمزگان و خصوصا بندرعباس نیامند توجه ویژه دولت و مجلس است، گفت: با وجود همه فعالیت‌های صورت گرفته، در حال حاضر بندرعباس بازهم عقب‌افتادگی دارد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۵۴۸
بندرعباس نیازمند توجه ویژه دولت و مجلس استبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج‌فارس تاکید کرد: نام خلیج‌فارس نیاز به استدلال و برهان ندارد، چراکه هیچکس برای اثبات اسمش دلیل نمی‌آورد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه نباید برای دفاع از خلیج‌فارس تنها به سمینار و کنگره اکتفا کنیم، بیان کرد: خلیج‌فارس همسایگانی دارد که باید در حفظ و نگهداری آن اهتمام بورزند.
وی با تاکید براینکه مجلس و دولت هر دو باید نگاه و عنایت ویژه به بندرعباس داشته باشند، تاکید کرد: سیاستمداران باید هر اقدامی که انجام می‌دهند، به خلیج‌فارس نیز نگاه ویژه  داشته باشند.
امام‌جمعه بندرعباس با اظهار اینکه در حال حاضر بندرعباس بازهم عقب‌افتادگی دارد، گفت: در گذشته، کیش به عنوان جزیره مروارید مطرح بود، اما امروزه خبری از مروارید نیست و حتی سواحل قابل شنا نیز از بین رفته‌اند.
آیت‌الله نعیم‌آبادی خواستار توجه ویژه مسولان به استان هرمزگان شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار