۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

بازدید جهانگیری از بندر بوشهر

معاون اول رئیس جمهور از بندر بوشهر و برج کنترل ترافیک دریایی بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل این بندر در جریان فعالیت ها و میزان ترانزیت قرار گرفت.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۵۱۹
بازدید جهانگیری از بندر بوشهر به گزارش مانا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان بوشهر، در برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر حضور یافت و از طریق سیستم شناسایی خودکار کشتی ها در این برج، فضای بندر و رفت و آمد کشتی ها را رصد کرد.
در جریان این بازدید، مدیرکل بندر بوشهر در خصوص طرح توسعه این بندر به ارائه توضیحاتی پرداخت و از برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای گسترش فعالیت های این بندر گزارشی ارائه کرد.
در حال حاضر با توجه به محدودیت فضای بندر بوشهر و عدم امکان توسعه و گسترش فیزیکی آن به دلیل واقع شدن در مجاورت شهر، تنها فرصت توسعه و سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بر اساس افق توسعه 1404، مجتمع بندری نگین (طرح توسعه بندر بوشهر) است.
این مجتمع بندری با مساحتی معادل 40 هکتار و امکان توسعه تا 440 هکتار دارای مزایای منطقه ویژه اقتصادی بندری است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر کشتیرانی و مجاورت با مناطق صنعتی، از لحاظ اقتصادی برای بندر بوشهر از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برچسب ها: بندر بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار