۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
برای بررسی علت دقیق حادثه سانچی :

مصاحبه مجدد با خدمه کریستال انجام خواهد شد

مصاحبه مجدد با خدمه کریستال انجام خواهد شد
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از مصاحبه مجدد با خدمه کشتی فله بر کریستال مجدد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۵۲
به گزارش مانا نادر پسنده در باره نتایج بررسی جعبه سیاه نفتکش سانچی گفت: طی روزهای قبل اولین جلسه مشترک بررسی سانحه نفتکش سانچی با حضور چهار کشور ایران، چین، پاناما و هنگ کنگ در شانگ های برگزارشد. در این جلسه یافته های مربوط به این سانحه از سوی تمامی اعضا طرح و بررسی  و مقرر شد بعد از جمع بندی یافته های فنی در جلسه آتی، نسبت به مشخص کردن علل اصلی سانحه و اقدامات پیشگیرانه ای که در آینده از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کند، تصمیم گیری شود.
وی افزود: بر این اساس جعبه سیاه هر دو کشتی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و با خدمه اصلی شناور کریستال مجددا مصاحبه خواهد شد تا بتوان با سرعت بیشتری به علت تصادم نفتکش سانچی و کشتی کریستال رسید.
پسنده با اشاره به پیگیری سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو)در مورد سانحه سانچی اظهار کرد: نماینده آیمو در اولین جلسه مشترک بررسی سانحه سانچی حضور داشت و اعلام کرد وقوع این تصادم برای همه جهان بسیار دردناک بود و سازمان بین المللی دریانوردی به دنبال مشخص شدن علل ریشه ای این سانحه است.
نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در کمیته مشترک بررسی سانحه سانچی درباره اینکه چه زمان علت تصادم مشخص می شود،گفت:تمام جزئیات و یافته های مربوط به تصادم باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. سعی کمیته بررسی سانحه سانچی این است که نتیجه درست و دقیق را اعلام کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار