۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

شتاب طرح‌های گردشگری دریایی در خوزستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از توسعه طرح‌های گردشگری دریایی در مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان با ۲۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۷

شتاب طرح‌های گردشگری دریایی در خوزستان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی

 

به گزارش خبرنگار مانا، ابوطالب گرایلو با اعلام این خبر به رسانه‌های جمعی افزود: انجام مطالعات طرح جامع گردشگری خوزستان و مطالعات پایه و تفصیلی اسکله گردشگری در شادگان و پارک ساحلی شهر بندر امام خمینی را از جمله طرح‌های مطالعاتی در زمینه توسعه گردشگری دریایی است.
وی گفت: ایجاد زیرساخت توسعه مسافرت‌های دریایی در استان جمعاً به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال شامل مطالعات و اجرای پنج طرح گردشگری در اروندرود، کارون و خور جعفری را از جمله دیگر اقدامات هستند.
گرایلو افزود: این طرح‌ها کمک شایانی به گسترش فرهنگ دریایی، توسعه مسافرت‌های دریایی، ایجاد فضا‌های رفاهی گردشگران و کمک به معیشت پایدار مردم در شهر‌های ساحلی استان خواهد کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از طرح‌های گردشگری دریایی در خوزستان در دو سال آینده، زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نفر فراهم شود.
به گزارش مانا، استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و آبراهی، از ظرفیت‌های زیادی برای توسعه گردشگری دریایی و متعاقب آن اشتغال پایدار برای ساکنان ساحلی برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار