روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

تجهیز جزیره خارگ به آمبولانس دریایی پیشرفته

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تجهیز جزیره خارگ به آمبولانس دریایی پیشرفته گفت: ناوگان این شرکت به آمبولانس دریایی با استاندارد‌های روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز می‌شود.
کد خبر: ۹۸۷۸۲

تجهیز جزیره خارگ به آمبولانس دریایی پیشرفته

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس غریبی در نشست با کارکنان بیمارستان صنعت نفت خارگ، جایگاه ویژه و استراتژیک جزیره خارگ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تقویت سیستم بهداشت و درمان در این جزیره یکی از اولویت‌ها است.

 فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ افزود: در همین راستا به دنبال احیای مصوبه‌های فراموش شده رفتیم که یکی از مهمترین آنها اعتبار خرید آمبولانس دریایی جزیره خارگ است که با تلاش مسئولان استان و حمایت مدیرعامل شرکت ملی نفت این مهم اتفاق افتاد.

وی به نگاه ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به ساکنان محیط پیرامونی اشاره کرد و افزود: مراحل قانونی راه‌اندازی این آمبولانس در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است و تلاش شده بدون شتاب‌زدگی ناوگان این شرکت را به آمبولانس دریایی با استانداردهای روز و مورد تأیید سیستم بهداشت و درمان مجهز کنیم.

غریبی به تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم بهداشت و درمان صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این جزیره به‌عنوان شریان حیاتی صادرات نفت کشور در کنار مردم ساکن میزبان کارکنان شرکت‌های نفتی است که وجود بیمارستان صنعت نفت سبب ایجاد آرامش خاطر برای مردم بومی، کارکنان و خانواده‌های آنها بوده و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به تلاش‌های انجام شده برای تقویت شاخص‌های بهداشت و درمان جزیره خارگ از جمله بهبود وضعیت اورژانس هوایی اشاره کرد و افزود: باید به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که مردم، کارکنان و خانواده‌های آنان احساس آسایش و اعتماد داشته باشند و نیازهای بهداشتی و درمانی آنان تأمین شود.

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ در آستانه هفته سلامت در جمع فعالین این حوزه در بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ حاضر شد و از نزدیک شرایط این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

شایان ذکر است با توجه به نیازسنجی در حوزه بهداشت و درمان، مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران اقدام به خرید دو دستگاه تجهیز بیمارستانی شامل رگیاب و کانتینر 16 لیتری درمان ضایعات پوستی کرده و در راستای ایفای تعهدات اجتماعی این شرکت به بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ اهدا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار