روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

ارتقاء ایمنی در گردشگاه‌های ساحلی خوزستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از تمهید امکانات و نیرو‌ها برای ارائه خدمات ایمن به میهمانان در ایام تعطیلات نوروزی. ارتقاء ایمنی در گردشگاه‌های ساحلی در شهر‌های ساحلی ماهشهر، بندرامام خمینی، هندیجان و شادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۸۰

ارتقاء ایمنی در گردشگاه‌های ساحلی خوزستان

به گزارش خبرنگار مانا، ابوطالب گرایلو در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌ها افزود: این اداره کل با تشکیل جلسات و بازدید‌های میدانی مستمر و احصاء نیازمندی‌ها، امکانات مناسبت را برای استقبال از مهمانان و بازدیدکنندگان در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی فراهم کرده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و رئیس کمیته دریایی ستاد خدمات سفر این اداره کل با اشاره به راه‌اندازی ستاد استقبال از میهمانان نوروزی و برگزاری ۵ جلسه با حضور اعضای کمیته‌های  ستاد نوروزی شهرستان، معاونان و اعضای ستاد گردشگری، از تمهید امکانات و ارتقاء آمادگی این مجتمع بزرگ بندری جهت ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و افزایش ایمن گردشگری دریایی به آنان خبر داد.
گرایلو افزود: حضور ناجیان غریق در مکان‌های مجاز گردشگری، استقرار شناور‌های ناجی و همیاران ناجی در مکان‌های مجاز گردشگری، نصب بنر‌های آموزشی و معرفی شماره تلفن ۱۵۵۰ (مرکز امدادرسانی حوادث دریایی)، حضور ناظران و کارشناسان دریایی در محل‌های گردشگری، آماده به کاری تمام شناور‌های ناجی، توزیع جلیقه و حلقه نجات به شناور‌های فعال در امر گردشگری و آموزش موارد ایمنی به قایقرانان را از جمله اهم اقدامات این اداره کل برای ارتقاء ایمنی گردشگردی دریایی در گردشگاه‌های ساحلی در  پارک ساحلی بندرامام خمینی (ره)، مجیدیه، بحرکان و  شادگان حوزه اداره کل بنادر خوزستان هستند.

وی با اشاره به  اینکه ۵۰ نفر به صورت مستقیم در ماهشهر، بندر امام خمینی، شادگان، هندیجان در حوزه امدادرسانی دریایی آماده ارائه خدمت هستند، از بازدیدکنندگان و مهمانان خواست به توصیه‌ها و اصول ایمنی هنگام حضور در گردشگاه‌های دریایی توجه کنند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خاطر نشان کرد: اعضای کمیته خدمات سفر نیز در بخش خشکی نیز با بازدید میدانی از معابر منتهی به دروازه‌های ورودی این مجتمع بزرگ بندری و مسیر‌های بازدید داخل این بندر، امکانات مساعد و ایمن برای استقبال، راهنمایی و ارائه خدمات به بازدیدکنندگان را فراهم  می‌کنند.
به گزارش مانا، نوروز ۱۴۰۲ حدود ۶۶۲ هزار نفر از هموطنان موفق به بازدید و بهره‌مندی از آن در تعطیلات نوروزی درمناطق ساحلی خوزستان شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار