۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

تفاهم‌نامه میز ملی گردشگری دریایی با فدراسیون ورزش‌های بادبانی

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور از تفاهم‌نامه همکاری با فدارسیون ورزش‌های بادبانی جهت توسعه رویکرد گردشگری دریایی در این حوزه ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۲۸

تفاهم‌نامه میز ملی گردشگری دریایی با فدراسیون ورزش‌های بادبانی

مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا از تفاهم‌نامه همکاری با فدارسیون ورزش‌های بادبانی جهت توسعه رویکرد گردشگری دریایی در این حوزه ورزشی خبر داد.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، گفت: یکی از دستاوردهای مهم حضور میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور در نمایشگاه اخیر بین‌المللی گردشگری، فراهم شدن زمینه آشنایی با همکاران فدراسیون ورزشهای بادبانی شد.

وی خاطرنشان ساخت: این ملاقات زمینه تفاهم‌نامه همکاری میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور را  با فدارسیون ورزش‌های بادبانی جهت توسعه رویکرد گردشگری دریایی در این حوزه ورزشی فراهم کرد.

شیرخانی در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: پیش از این نیز تفاهم‌نامه همکاری مشترک سه جانبه با میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی، دفتر توسعه گردشگری داخلی و فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی تنفیذ شده بود.

به گفته وی، تبیین زمینه‌های همکاری، زمینه سازی برای عقد همکاری چند جانبه و نهایتاً دعوت از فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی برای عضویت در میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی، تالابی کشور از جمله مواردی است که در پی امضای تفاهم نامه انجام شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار