۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

اعطای مجوز فعالیت شناورهای کروز توسط شورایعالی مناطق آزاد کشور

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: از تمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که مالک کشتی در هر کلاسی و متقاضی جهت انجام فعالیت‌های توریسم دریایی هستند، استقبال و حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۸۳۹۴

اعطای مجوز فعالیت شناورهای کروز توسط شورایعالی مناطق آزاد کشور

حجت الله عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: مجوز تردد کشتی‌های کروز در مناطق آزاد کیش، قشم و چابهار به عهده دبیر‌خانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است و ما برای صدور مجوز هیچگونه مشکلی نداریم.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، ادامه داد: ما از تمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که مالک کشتی در هر کلاسی و متقاضی جهت انجام فعالیت‌های توریسم دریایی هستند، استقبال و حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد زیادی از بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه شده در اطلس جامع سرمایه‌گذاری گردشگری مناطق آزاد کشور به موضوع گردشگری دریایی و فعالیت انواع شناور‌های تفریحی اختصاص دارد.

عبدالملکی در خصوص فعالیت شناور‌های کروز در مسیر‌های بین‌المللی نیز گفت: در بخش بین‌المللی اخذ مجوز‌های لازم از کشور مقصد به عهده سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که در صورت عدم وجود مشکل قانونی، مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، در زمینه فعالیت در آب‌های داخلی که مسئولیت و اخذ مجوز‌های آن به عهده مناطق آزاد کشور است مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار