روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

نمایش جاذبه‌های دریایی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به برگزاری "هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران" از معرفی و نمایش جاذبه‌های گردشگری دریایی در این نمایشگاه به عنوان یکی از بخش‌های در نظر گرفته شده خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۰۱

نمایش جاذبه‌های دریایی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به برگزاری "هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران" از معرفی و نمایش جاذبه‌های گردشگری دریایی در این نمایشگاه به عنوان یکی از بخش‌های در نظر گرفته شده خبر داد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: بر‌اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، استان‌های بوشهر و هرمزگان در قالب غرفه‌های مشخص به معرفی جاذبه‌های گردشگری ساحلی و دریایی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شده است، استان گلستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به معرفی جاذبه‌های گردشگری جزیره آشوراده بپردازد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه گفته‌های خود به حضور سازمان منطقه آزاد قشم و معرفی جاذبه‌های توریستی این جزیره در نمایشگاه اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور استان مازندران در نمایشگاه و معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی و ساحلی، گفت: استان مازندران با شعار گردشگری سبز در نمایشگاه حضور خواهد یافت و برنامه‌های بسیار متنوعی را ارائه خواهد داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار