۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

جذب سرمایه‌گذاری هشت میلیون یورویی در منطقه آزاد اروند

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از جذب سرمایه‌گذاری هشت میلیون یورویی در منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۵۶

جذب سرمایه‌گذاری هشت میلیون یورویی در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرنگار مانا، حجت‌الله عبدالملکی در گفتگو با اصحاب رسانه در آبادان افزود: بخشی از طرح‌هایی که از محل جذب سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد اروند اجرایی شده در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
وی بدون اشاره به این طرح‌ها، حجم سرمایه گذاری خارجی و داخلی در منطقه آزاد اروند را با وجود تحریم‌های خارجی بسیار مطلوب بیان کرد و افزود: سال آینده سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد اروند روندی صعودی خواهد داشت.
عبدالملکی به بهره برداری طرح‌های دهه فجر در مناطق آزاد کشور اشاره کرد ادامه داد: همه مناطق آزاد کشور طرح‌های بسیاری را برای بهره‌برداری آماده کردند که در منطقه آزاد اروند نیز طرح‌های خوبی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد کشور به صورت شبکه‌ای و تیمی در اقتصاد کشور تأثیرگذار و این مناطق تیم ملی اقتصاد بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران هستند.
عبدالملکی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی و دسترسی به آب‌های آزاد و بازار‌های منطقه‌ای اظهارداشت: منطقه آزاد اروند بیشترین صادرات کالا در میان مناطق آزاد کشور را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار