۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد با همکاری سازمان حسابرسی کشور

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى از همراهى سازمان حسابرسی کل کشور با برنامه‌های جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۸۷

جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد با همکاری سازمان حسابرسی کشور

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادى، حجت الله عبدالملکی در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیئت عامل سازمان حسابرسی کشور با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های جهش سرمایه گذاری، رونق تولید و توسعه صادرات مأموریت اصلی مناطق آزاد در کشور بوده و تحقق این امر همراهی تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد.

عبدالملکى به مأموریت اصلی مناطق آزاد کشور اشاره کرد و افزود: در مناطق آزاد و ویژه اقتصادى فعالیت‌های زیربنایی و حاکمیتی در راستای افزایش سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت عامل سازمان حسابرسی کشور هم در این دیدار قول مساعد داد، برای اینکه مناطق آزاد کشور در ایفای وظایف اصلی خود موفق باشند، این سازمان در الگو‌های حسابداری و گزارشگری مالی همراهی بیشترى با مناطق داشته باشد.

قدرت الله اسماعیلی با تاکید بر تسریع در روند انجام فرآیند‌های حسابرسی در مناطق افزود: در صورت نیاز استاندارد‌های حسابرسی مناطق اصلاح می‌شود.

در این دیدار در خصوص روند حسابرسی صورت‌های مالی در مناطق آزاد هم بحث و گفتگو شد.

همچنین مقرر شد کارگروه مشترک بین دبیرخانه شورایعالى و سازمان حسابری تشکیل شود تا مسائل حسابرسی در این مناطق با جدیت پیگیری و به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار