روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

​نجات ۲۲ خدمه خارجی در آب‌های جزیره سیری

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از موفقیت آمیز بودن عملیات امداد رسانی به یک کشتی خارجی سانحه دیده در آب‌های جزیره سیری و نجات جان ۲۲ خدمه این شناور خبرداد.
کد خبر: ۹۸۱۴۶

​نجات ۲۲ خدمه خارجی در آب‌های جزیره سیری

 

اسماعیل مکی‌زاده در تشریح جزئیات حادثه برای یک شناور تانکر خارجی در آب‌های سیری اظهار کرد: پنج‌شنبه شب ۲۸ دی ماه در ساعت ۲۲:۵۰ یک شناور تانکر دچار حریق شده و از ادامه مسیر باز می‌ماند.

 وی ادامه داد: این شناور با ۲۲ خدمه شامل ۲۱ خدمه هندی و یک خدمه پاکستانی از مبدأ بندر خورفکان امارات به مقصد عراق در حرکت بوده که در هفت مایلی شرق جزیره سیری در قسمت موتورخانه دچار حریق شد.

وی ادامه داد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به محض اطلاع از این حادثه دریایی، شناور ناجی ۱۱ از ابوموسی و شناور هدایت ۶ به موقعیت شناور مضطر اعزام شدند.   

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همچنین ضمن هماهنگی با امارات ندسا و نداجا برای کمک رسانی، پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی ۲۲ سرنشین و خدمه این شناور تانکر نجات یافتند.   

مکی‌زاده اضافه کرد: شناور یاد شده دارای ۱۲۳متر طول و بدون محموله بوده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل هستند و خبر‌های تکمیلی از این حادثه دریایی به زودی اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار