۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

بوشهر میزبان مسابقات جستجو و نجات دریایی بنادر کشور

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری مسابقات جستجو و نجات دریایی بنادر کشور در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۱۹

بوشهر میزبان مسابقات جستجو و نجات دریایی بنادر کشور

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احسان گلستانی در نشست مشترک ادارات کل بنادر و دریانوردی استان‌های بوشهر و خوزستان در راستای ارتقاء خدمات جستجو و نجات دریایی و بهینه‌سازی پاسخ‌گویی به اضطرار‌های دریایی اظهار داشت: یکسان‌سازی روش‌های ارائه خدمات ارتباطات و امداد و نجات دریایی می‌تواند به بهبود عملکرد در سطوح ملی، منطقه‌ای و استانی منتهی شود.

وی افزود: در نشست مشترک ادارات کل بنادر و دریانوردی استان‌های بوشهر و خوزستان یکسان‌سازی دستورالعمل‌های جستجو و نجات دریایی، یکپارچه‌سازی روش‌های اجرایی جستجو و نجات، ارائه خدمات نیاز پزشکی و همچنین همسان‌سازی دستورالعمل‌های ارتباطات دریایی، مورد بازنگری قرار گرفت.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: به‌منظور نیل به اهداف سازمانی و بالا‌بردن میزان هماهنگی و آمادگی تیم‌های عملیاتی جستجو و نجات دریایی، به‌زودی مسابقات ملی جستجو و نجات دریایی مابین تیم‌های منتخب بنادر شمالی، منتخب بنادر جنوب غربی و منتخب بنادر جنوب شرقی کشور به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار خواهد شد.
گفتنی است در نشست مشترک ادارات کل بنادر و دریانوردی استان‌های بوشهر و خوزستان پیرامون چالش‌های مشترک منطقه‌ای و رفع موانع موجود، هم‌اندیشی به‌عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار