۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی با تجهیزات و ماشین آلات ساحلی و با رعایت اصول ایمنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد.
کد خبر: ۹۷۹۰۵

چهار نگله سنگین ۲۳۰ تنی در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شد

 

به گزارش مانا، معاون بندری و امور اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: چهار نگله سنگین به وزن هر کدام ۲۳۰ تن با رعایت اصول ایمنی و بکارگیری صحیح تجهیزات جانبی ویژه تخلیه نگله های سنگین با ابعاد بزرگ، توسط ماشین آلات و تجهیزات ساحلی مستقر در بندر شهید بهشتی چابهار از کشتی تخلیه و به وسایل حمل مخصوص محموله‌های ترافیکی جهت نصب در مقاصد مصرف بارگیری شد.

حسین شهدادی افزود: بندر شهید بهشتی چابهار فرصت ها و ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای صنایع مادر در حال ایجاد در سواحل مکُران از قبیل فولاد و واحدهای پتروشیمی برای واردات و تخلیه نگله‌های فوق سنگین از مبادی خارج کشور جهت نصب در این واحدها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به رونق توسعه اقتصادی و افزایش صادرات و واردات کالا در نبدرچابهار، گفت: چند روز گذشته دو فقره قرارداد سرمایه گذاری بندر چابهار با بخش خصوصی به میزان ۲۷ هزار میلیارد ریال امضا شد.

معاون بندری و امور اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای سیاست‌های ابلاغی توسعه دریا محور توسط رهبر معظم انقلاب، قرارداد سرمایه گذاری ساخت سیلوی نگهداری غلات به میزان ۲۰ هزار میلیارد ریال و قرارداد احداث پایانه خدمات لجستیک کانتینری با مبلغ سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال بین فعالان بخش خصوصی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان امضا شد.

وی تصریح کرد: با امضای این قراردادها، ظرفیت نگهداری غلات در بندر چابهار به دو میلیون تن خواهد رسید و زنجیره ارائه خدمات استاندارد لجستیکی نیز افزایش خواهد یافت‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار