۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

کشتی‌های اسرائیلی از ترس انصارالله تغییر مسیر دادند

کشتی‌های اسرائیلی از ترس انصارالله تغییر مسیر دادند
بخش کشتیرانی اسرائیل در میانه افزایش نگرانی‌ها از خسارت‌های ناشی از حمله به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ، به سبب تغییر مسیر‌های دریایی خود با افزایش هزینه‌ها روبه‌رو شده که با ترس اسرائیل برای از دست دادن بازار‌های اصلی و توقیف کالا‌های صادراتی اساسی همراه است.
کد خبر: ۹۷۶۸۶

به گزارش مانا به نقل از العربی الجدید، بخش کشتیرانی اسرائیل در میانه افزایش نگرانی‌ها از خسارت‌های ناشی از حمله به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ، به سبب تغییر مسیرهای دریایی خود با افزایش هزینه‌ها روبه‌رو شده که با ترس اسرائیل برای از دست دادن بازارهای اصلی و توقیف کالاهای صادراتی اساسی همراه است.

 العربی الجدید نوشت: «‌در هفته‌های اخیر سه کشتی اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته‌اند که کشتی‌های اسرائیلی را به تغییر مسیر و دورزدن از طریق قاره آفریقا برای رسیدن به دریای مدیترانه وادار کرده است.»

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط «فریتوس» که یک شرکت ردیابی حمل ونقل است، هزینه‌های حمل‌و‌نقل از چین به بندر اسدود اسرائیل در دریای مدیترانه تنها در دو هفته اخیر بین ۹ تا ۱۴ درصد افزایش داشته است.

طبق داده‌های مذکور، این افزایش هزینه‌ها با واقعیت حمل‌و‌نقل بین کشورهای آسیایی و کشورهای مدیترانه‌ای که در دو هفته اخیر به میزان ۷ درصد کاهش داشته مغایر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار