روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

پایان امسال؛ افتتاح بزرگترین هتل ساحلی خاورمیانه در کرانه دریای خزر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از افتتاح بزرگترین هتل ساحلی کشور و خاورمیانه با صرف هزینه بالغ بر سه هزار میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان نوشهر تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۷۹

پایان امسال؛ افتتاح بزرگترین هتل ساحلی خاورمیانه در کرانه دریای خزر

حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هتل ۵ ستاره " آراز" به عنوان بزرگترین هتل ساحلی کشور و خاورمیانه تا پایان سال جاری در شهرستان نوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با اشاره به اینکه این پروژه عظیم توریستی با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی انجام شده است، گفت: تا کنون سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت این هتل ساحلی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این هتل با دارا بودن ۵۳۰ اتاق از تمام استاندارد‌های به تمام معنای هتل ۵ ستاره برخوردار است، بیان داشت: سرمایه گذار این هتل برای شروع مقدمات بهره برداری از هتل، هم اکنون فراخوان جذب هزار و ۲۰۰ نفر نیرو را اعلام کرده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه هتل " آراز" منحصر به فردترین هتل در کشور و حتی خاورمیانه است، اذعان داشت: عملیات ساخت این هتل از سال ۹۸ آغاز شده بود و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران تصریح کرد: فاز اول این پروژه شامل خدمات اقامتی و پذیرایی است و عملیات اجرایی فاز دوم که شامل ارائه خدمات توریسم ساحلی و دریایی است به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این هتل نقش مهمی در تحول گردشگری ساحلی در  دریای خزر خواهد داشت، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود این هتل بسیار مورد توجه و اقبال گردشگران خارجی که اکثراً شامل گردشگران کشور‌های حوزه جنوبی خلیج فارس هستند، قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار