۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

اعمال تخفیف ۳۳ درصدی هزینه انبارداری کالا در بنادر استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اعمال تخفیف و معافیت ترخیص کالا در بنادر استان گفت: کالا‌هایی که زیر یک ماه در بنادر استان بوشهر ترخیص شوند مشمول ۳۳ درصد تخفیف هزینه انبارداری می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۵۱۰

اعمال تخفیف ۳۳ درصدی هزینه انبارداری کالا در بنادر استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،   محمد شکیبی نسب در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  به تأکید استاندار مبنی بر کوتاه شدن فرایند ترخیص کالا در بنادر استان پرداخت و اظهار کرد: در این راستا برای کاهش زمان ترخیص کالا استاندار بوشهر بر تشکیل جلسه تخصصی با متولیان ترخیص کالا با هماهنگی معاون اقتصادی استانداری تأکید کرده است.

وی بیان کرد: میانگین زمان ترخیص کالا در حال حاضر در بندر بوشهر بین ۳۵ تا ۴۵ روز است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ترخیص کالا ۲۷ دستگاه اجرایی دخیل هستند که کاهش فرایند ترخیص کالا در دستور کار جدی این دستگاه‌ها قرار گرفته است.
شکیبی نسب با اشاره به اعمال تخفیفات و معافیت برای هزینه انبارداری در بنادر استان تصریح کرد: کاهش زمان ترخیص کالا در بنادر و گمرکات استان بوشهر مشمول تخفیف ۳۳ درصدی می‌شود.
وی اضافه کرد: اگر کالا‌های تجاری در بنادر استان بوشهر زیر یک ماه ترخیص شوند مشمول معافیت و تخفیف هزینه انبارداری می‌شوند.
وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای رونق تجاری و حمایت از فعالان اقتصادی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و در این راستا به‌صورت شبانه‌روزی در خدمات‌رسانی به تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی همکاری می‌کند.

برچسب ها: انبارداری بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار