۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پیشرفت پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر به عنوان پیشران در جذب سرمایه گذاران توانمند اکنون به ۶۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۷۴۴۴

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست با مدیرکل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: نگاه مثبت و حمایتی مدیران سازمان، نویدبخش سرعت بیشتر در اجرای پروژه‌های راهبردی و پیشران بنادر استان بوشهر است.

وی بیان کرد: این رویکرد ارزشمند باعث شده تا  پیشرفت پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین به عنوان پیشران در جذب سرمایه گذاران توانمند اکنون به ۶۵ درصد برسد که امید است جهت اجرای بخش‌های باقیمانده پروژه نیز حمایت لازم انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر‌اساس طرح جامع بنادر استان که بر اساس نیازمندی‌های دقیق تعریف شده است، پروژه‌های مختلفی برای بنادر استان بوشهر تعریف شده که امید است با تداوم رویکرد سازنده و مثبت سازمان شاهد عملیاتی شدن آن‌ها باشیم.  

شکیبی نسب ادامه داد: در این زمینه انتظار می‌رود پیمانکاران توانمند بنادر مورد حمایت ویژه قرار گیرند چرا‌که این مهم بدون تردید به سرعت و شتاب اجرای پروژه‌ها کمک شایانی می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار