روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

آغاز به کار شناور تفریحی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هرمزگان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از آغاز به کار شناور تفریحی با ظرفیت ۴۲ نفر جهت گشت دریایی در آب‌های ساحلی بندر عباس و سایر شهرستان‌های استان حداکثر ظرف یک ماه آینده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۲۹

آغاز به کار شناور تفریحی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هرمزگان

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به فقدان شناور‌های تفریحی کافی جهت تردد در آب‌های ساحلی سرزمینی استان هرمزگان، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار استان، به‌کارگیری شناور‌های تفریحی جهت ساحل گردی در فاصله دو مایلی از ساحل در نقاط مختلف استان است.

به گفتۀ مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، در حال حاضر شناور‌های تفریحی جهت تردد بین جزایر استان در حد قابل قبول وجود دارد که امیدواریم با ورود شناور‌های تفریحی کوچک بتوانیم گشت دریایی در سواحل شهرستان‌های استان را نیز توسعه دهیم.

وی بیان داشت: در همین راستا به زودی و حداکثر ظرف یک ماه آینده شاهد آغاز به کار شناور تفریحی با ظرفیت ۴۲ نفر جهت گشت دریایی در آب‌های ساحلی بندر‌عباس و سایر شهرستان‌های استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهیم بود.

محسنی با اشاره به اینکه این شناور هم اکنون در بندرعباس پهلوگرفته است، اذعان داشت: شناور مذکور تمام مجوز‌های لازم جهت تردد دریایی را از اداره کل بنادر و دریانوردی استان اخذ کرده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، تأکید کرد: قرار است اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تسهیلات لازم را از محل اعتبارات مشخص شده جهت فعالیت‌های توریسم دریایی در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار دهد.

وی تاکید کرد: بدون شک با توجه به عدم وجود شناور تفریحی کافی در نوار ساحلی استان، آغاز به کار این شناور تفریحی می‌تواند باعث شکوفایی هر‌چه بیشتر صنعت توریسم دریایی در استان شود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به تقاضای بالای گردشگران جهت انجام گشت‌های دریایی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار