۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

ناو تمام ایرانی شهید سلیمانی در خدمت نیروی دریایی سپاه قرار گرفت

ناو جنگی و تمام ایرانی شهید قاسم سلیمانی طی مراسمی به آب انداخته شد و در خدمت منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۲۵۶

ناو تمام ایرانی شهید سلیمانی در خدمت نیروی دریایی سپاه قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مانا، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین به آب اندازی این ناو جنگی گفت: ناو پیشرفته شهید سلیمانی با تکیه بر توان داخلی ساخته شده و صد درصد ایرانی است.

سردار مهدی هاشمی  اظهار داشت: در چند سال گذشته خوشبختانه ایران اسلامی به یکی از کشور‌های پیشرفته در حوزه طراحی و ساخت ناو جنگی قرارگرفته است.

وی گفت: با تکیه بر توان دانشمندان توانمند و مبتکر داخلی ناو شهید سلیمانی ساخته شد و هیچ نمونه خارجی ندارد.

سردار هاشمی افزود: ناو شهید سلیمانی یک ناو تمام عیار، با توان رزمی بالا و صد در‌صد ایرانی است و نقشه طرح آن در اختیار هیچ کشوری نیست.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برکات حاصل شده در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی را مدیون جهاد‌های علمی است که توسط شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان محقق شده است.

وی گفت: آمریکایی‌ها در چند سال اخیر بار‌ها اعلام کردند که بیش از یکصد فروند شناور بدون سرنشین در خلیج فارس مستقر می‌کنند در حالی‌که شهید عبدالله رودکی در اوایل دهه ۷۰ اقدام به ساخت شناور خودران کرد.

سردار هاشمی با اشاره به سامانه موشکی ایران بیان کرد: مجهز شدن به موشک نقطه‌زن با همت سرلشکر شهید تهرانی‌مقدم محقق شد و کشور‌های خارجی تصور نمی‌کردند ایران به این علم دسترسی پیدا کند.

وی بیان کرد: امروز ایرانی اسلامی به یک قدرت بازدارنده در همه حوزه‌ها (زمین، هوا و دریا) تبدیل شده است و هیچ قدرت خارجی نمی‌تواند تصور حمله به ایران اسلامی را در سر بپروراند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار