۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

اجرای طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶۰۰ میلیارد تومان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های زیرساختی در بنادر مختلف استان آغاز شده گفت: یکی از آن‌ها طرح توسعه جامع بندر گناوه است که با ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شده است.
کد خبر: ۹۷۲۳۸

اجرای طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست بررسی طرح‌های جامع بنادر استان اظهار کرد: اجرای طرح‌های جامع به عنوان نیاز اصلی توسعه در اولویت‌های راهبردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار دارد.

وی بیان کرد: درهمین راستا با پیگیری‌های انجام شده در دهه فجر سال گذشته طرح توسعه جامع بندر گناوه به عنوان یکی از طرح‌های شاخص سازمان بنادر و دریانوردی با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ارتباط با بندر تجاری بوشهر نیز با توجه به طراحی‌های از پیش تعیین شده تلاش می‎شود این طرح‌ها متناسب با تقاضا و نیاز جامعه هدف مورد بازنگری قرار گیرد.
شکیبی نسب همچنین با قدردانی از حمایت‌های ویژه اعضای هیات عامل سازمان از جمله معاونت بندری و اقتصادی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر اجرایی لجستیک و طرح‌های جامع از بنادر استان بوشهر اظهار کرد: حضور کارشناسان خبره سازمان، رئوسای بنادر تابعه و همچنین مدیران مرتبط با طرح جامع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر فرصتی مغتنم برای به روزرسانی مطلوب طرح‌های جامع بنادر استان است که برنامه‌ریزی شده از این ظرفیت نهایت استفاده انجام شود.
وی افزود: میزان تخلیه و بارگیری بنادر استان بوشهر در نیمه نخست امسال با عبور از ۳۲ میلیون تن نشان می‌دهد که به فراخور این جایگاه استراتژیک در اقتصاد کشور باید نگاه ویژه‌ای به این بنادر معطوف شود.
شکیبی نسب اظهار کرد: با نگاه راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی هم اکنون پروژه‌‌های متعددی از جنوب تا شمال استان بوشهر در دست احداث است.

برچسب ها: بوشهر بندر گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار