هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

دعوت هند از سرمایه‌گذاران جهان برای مشارکت در طرح‌های حمل‌ونقل و صنایع دریایی

هند از سرمایه‌گذاران جهانی دعوت کرد تا به منظور مشارکت در طرح‌های حمل‌ونقل و صنایع دریایی به ارزش ۱۲۰۰۰ میلیون دلار مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۶۸۹۴

دعوت هند از سرمایه‌گذاران جهان برای مشارکت در طرح‌های حمل‌ونقل و صنایع دریایی

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از hellenicshippingnews؛ «سارباناندا سونووال» وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراه هند در آستانه برگزاری اجلاس جهانی صنایع دریایی هند از همه سرمایه‌گذاران دعوت کرده تا در بوم گسترده‌ای که به منظور رشد و توسعه صنعت دریایی در این کشور ایجاد شده، حضور خود را اعلام کنند.

وی گفت: سرمایه گذاران می‌توانند از فرصت‌های موجود در هندوستان از گردشگری دریایی، کشتی‌سازی و آموزش دریایی گرفته تا تمامی موارد مربوط به صنعت دریایی همکاری چند‌وجهی خود را  به نمایش بگذارند.

وی همچنین از تمامی سفرای هندوستان در جهان خواست تا چشم‌انداز سرمایه گذاری در بخش دریایی داخلی را بررسی کرده و به سرمایه گذاران خارجی  یاد‌آور شوند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت سرمایه‌گذاری بالقوه در بخش حمل‌ونقل و صنایع دریایی این کشور بیش از ۱۲ هزار میلیون دلار می‌باشد، یاد‌آور شد قصد داریم تحولات در اقتصاد دریایی را علاوه بر داخل کشور در مقیاس جهانی نیز طنین‌انداز کنیم.  

بدین ترتیب با درک نقش محوری روابط تجاری بین‌المللی در رشد اقتصاد دریایی از تمامی ابتکارات موجود به منظور تقویت همکاری‌های جهانی در بخش دریا استفاده می‌کنیم.  

وی در ادامه تأکید کرد: هند قبلاً با ۳۴ کشور در زمینه حمل‌و‌نقل دریایی تفاهم نامه امضا کرده که این آمار در حال حاضر به ۴۰ کشور رسیده است.

وی در پایان گفت: شرکت‌های هندی با همکاری شرکت‌های  چند ملیتی می‌توانند  در راستای توسعه عادلانه و پایدار گام بردارند.

بر این اساس هدف ما دستیابی به رشد متقابل و پرورش میراث جهانی صنعت دریانوردی و شکوفایی و نوآوری هرچه بیشتر آن است.

 شایان ذکر است اجلاس جهانی دریایی  Global Maritime India Summit 2023 از ۱۷ تا ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی در دهلی نو برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار