روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

پاکستان مسیر جایگزین کریدور شمال جنوب را برای قزاقستان فراهم می‌کند

پاکستان مسیر جایگزین کریدور شمال جنوب را برای قزاقستان فراهم می‌کند
در حالیکه تا پیش از این، کریدور شمال - جنوب، نزدیکترین مسیر دسترسی قزاقستان به خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند، جنوب آسیا و آفریقا قلمداد می‌شد، اکنون شرکت ملی "KAZAKH INVEST" و شرکت پاکستانی "TSC Group" در مورد توسعه کریدور حمل و نقل قزاقستان - پاکستان از طریق پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۶۸۳۳

به گزارش مانا، «احمد ظفر» مدیر توسعه گروه TSC خاطرنشان کرد که شرکت تحت مدیریت وی علاقه‌مند به توسعه مسیرهایی از طریق کشورهای آسیای میانه و افغانستان به پاکستان و دسترسی به اقیانوس هند از طریق بنادر پاکستان است تا کالاهای قزاقستانی به بازارهای آسیای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا دسترسی آسانتری داشته باشند.
 به گفته مدیرعامل شرکت TSC، زمان تحویل کالا از مرز قزاقستان تا بندر کراچی پاکستان تقریباً ۱۱ تا ۱۲ روز است.
«ژیندوس تمیرگالی» نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی سرمایه گذاری قزاقستان نیز پیشنهاد کرد که طرف پاکستانی در ساخت یک مرکز لجستیک چند وجهی در قزاقستان سرمایه گذاری کند تا کالاها را تجمیع و آن ها را به بنادر پاکستان بفرستد.
 او اشاره کرد که کریدورهای حمل‌و‌نقل بین‌المللی مختلفی از قزاقستان عبور می‌کنند و این فرصت موضوع به تجار پاکستانی فرصت می دهد که تا کالاهای خود را به چین و همچنین به کشورهای اوراسیا و آسیای میانه صادر کنند.
مجموعه TSC Group یکی از بزرگترین شرکتهای لجستیکی پاکستان است که با چندین هزار نقطه برای ارائه خدمات در پاکستان و خارج از کشور (۲۲۰ مرکز در سراسر جهان) فعالیت می‌کند.
شرکت مذکور به ۲۰۰۰۰ شرکت خدمات رسانی می‌کند و بیش از ۹۷۰ مرکز تحویل و ناوگان حمل‌و‌نقلی با بیش از ۴۵۰۰ وسیله نقلیه دارد.
منبع:invest.gov.kz

ارسال نظرات
آخرین اخبار