روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

ارتقای زیرساخت‌های بندر شادگان برای صادرات محصولات کشاورزی

امام جمعه شادگان گفت: بندر شادگان از توانمندی خوبی در صادرات محصولات کشاورزی خوزستان برخوردار است
کد خبر: ۹۶۷۸۲
ارتقای زیرساخت‌های بندر شادگان برای صادرات محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار مانا، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه بندر شادگان توانمندی‌های خوبی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان دارد گفت: خرما از جمله‌  این محصولات است که علاوه بر ارزآوری برای کشور می‌تواند رونق تجاری این بندر را درپی داشته باشد.
وی گفت: بخش قابل توجهی از محصول خرمای تولیدی شهرستان بندری شادگان در بازار‌های خارجی عرضه می‌شود که حمل این محصول به سمت بنادر دیگر کشور‌ها باید از بندر شادگان انجام شود.
حجت الاسلام منصوری ادامه داد: در صورتی‌که از توانمندی‌های تجاری این بندر برای توسعه تجارت خارجی استفاده شود، نرخ بیکاری در شادگان کاهش خواهد یافت.
امام جمعه شادگان از توجه سازمان بنادرو دریانوردی نسبت به تقویت زیرساخت‌های بندر این شهرستان قدردانی کرد و گفت: تداوم  این توجه‌ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد دریامحور ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: توانمندی‌های بندر شادگان با هدف جذب سرمایه‌گذار و توجه فعالان تجاری به منظور حمل کالا باید بیش از پیش معرفی شود.
امام جمعه شادگان یادآور شد: این بندر همچنین از ظرفیت‌های دیگری در حوزه گردشگری برخوردار است که رونق کسب و کار‌ها در شهرستان شادگان را درپی دارد و به همین منظور، همکاری دستگاه‌های مربوطه با مجموعه این بندر ضروری است.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

سعید Iran (Islamic Republic of) ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲
0
0
اگر مدیرت بندر شادگان به افراد کار بلد سپرده شود تحقق خواهد یافت
آخرین اخبار