روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

شهریور آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به رویداد کارآفرینی در حوزه ناوگان بدون سرنشین دریایی

رویداد کارآفرینی مسأله محور با عنوان «خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی» اوایل مهرماه سال ۱۴۰۲ در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۸۳

مهر ماه آخرین مهلت ارسال طرح‌ها به رویداد کارآفرینی در حوزه ناوگان بدون سرنشین دریایی


به گزارش مانا، محورهای این رویداد شامل طراحی مفهومی ناوگان بدون سرنشین، رانش خودران، ارتباطات و انتقال داده، معماری ناوگان پشتیبانی از ناوگان خودمختار، موقعیت یابی استقرار، سیستم‌های چند خودرویی، رباتیک منبع باز، تولید و تکثیر دقیق و سریع، میدان‌های تست و آزمون محصولات و ارزیابی مناطق برای استقرار ناوگان بدون سرنشین است.

با توجه به بلوغ فنّاوری‌ها، شکل‌دهی انقلاب چهارم صنعتی با شتاب بسیاری در جهان رو به صعود است، همچنین رشد و تجاری‌سازی فنّاوری‌های هوشمندسازی و خودمختاری به گونه‌ای است که محصولات این حوزه در بخش‌هایی از جهان در قالب خدمات عمومی و حمل‌ونقل قابل مشاهده است.

مرکز نوآوری دریایی نداجا و کارخانجات نوآوری صنایع دریایی ایران با همکاری شتابدهنده ایده‌بان در نظر دارند تا در سال "مهار تورم، رشد تولید" با هدف تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات فنّاورانه در جهت حل نیازهای واقعی صنایع دریایی کشور، رویداد خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی را برگزار کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، آخرین مهلت ارسال طرح‌ها و ایده‌ها، دهم شهریورماه امسال اعلام شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به نشانی https://idehban.ir/mufae/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار