روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه دریایی نوا در روسیه

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه دریایی نوا در روسیه
کریدور صادرات با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فنّاوری معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به اعزام هیئت تجاری به روسیه می‌کند.
کد خبر: ۹۶۵۶۹

به گزارش مانا‌، نمایشگاه و کنفرانس بین­‌المللی دریایی نوا (NEVA) هر دو سال یک بار در حوزه های زیر برگزار می شود:

  1. کشتیرانی
  2. کشتی­ سازی
  3. صنایع فراساحل
  4. تحقیقات اقیانوسی

این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه برتر دریایی در جهان به شمار می رود و امسال در تاریخ 18 تا 21 سپتامبر 2023 میلادی ( 28 تا 31 شهریور) برگزار می شود. کشورهای فعال در حوزه ی صنایع دریایی مانند چین، ترکیه، آفریقای جنوبی و بلاروس در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین نهادهای مهم دولتی روسی شرکت کننده در نمایشگاه شامل:

  • وزارت صنعت و تجارت روسیه،
  • اتحادیه کشتی ­سازان روسیه (OCK)،
  • کنسرسیوم تولیدکنندگان تجهیزات کشتی،
  • وزارت امورخارجه روسیه،
  • اتحادیه صنعت‏گران و کارآفرینان روسیه

و دیگر شرکت های دریایی روسیه حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند. دوسال قبل یعنی در سال 2021 آخرین نمایشگاه نوا روسیه برگزار شد که بیش از 544 شرکت دریایی در آن حضور یافتند. این نمایشگاه 24 هزار بازدید کننده از 23 کشور جهان داشت و پیش بینی می شود نمایشگاه امسال که 28-31 شهریور ماه برگزار می‌شود، شاهد استقبال گسترده تری باشیم.

اعزام هیئت تجاری

برنامه ی اعزام به نمایشگاه های بین‌المللی یکی از چهار برنامه حمایتی مرکز تعاملات از شرکت های دانش بنیان جهت توسعه بازار و صادرات آنها می‌باشد. اعزام هیئت تجاری به همراه برگزاری جلسات B2B برای شرکت‌ها یکی از فرصت‌های مهم برای آشنایی با تجار و تولیدکنندگان در حوزه های تخصصی کشورهای دیگر است. جهت اطلاع از برنامه های اعزام و دیگر حمایت های مرکز تعاملات از حضور در بازار بین الملل می توانید اینجا را بخوانید.

یکی از برنامه های اعزام مرکز تعاملات در سال جاری مربوط به نوا روسیه است. در این برنامه  اعزام، شرکت‌های ایرانی علاوه بر حضور در نمایشگاه و بازدید از آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان در حوزه  حمل‌و‌نقل دریایی، در نشست‌های تجاری با صاحبان صنایع دریایی روسیه حضور می‌یابند.

ثبت نام اعزام به روسیه

تجار و صاحبان صنایع در حوزه­های صنایع دریایی، صنایع فراساحل و کشتیرانی می توانند جهت اعزام به این رویداد ثبت نام کنند. متقاضیان جهت ثبت نام از طریق سایت کریدور صادرات به آدرس زیر اقدام کنند:

https://tesc.ir/service/73/1

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام محدود و تا تاریخ 10مرداد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

02163103315

 

اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه دریایی نوا در روسیه

ارسال نظرات
آخرین اخبار