۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

ساخت دهکده ساحلی و تفرجگاه در بندر ماهشهر

طی دیدار چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ایجاد تفریحگاه در بندر ماهشهر و ایجاد دهکده ساحلی از موارد مطرح شده توسط نماینده مردم ماهشهر بود.
کد خبر: ۹۶۲۸۶

ساخت دهکده ساحلی و تفرجگاه در بندر ماهشهر

به گزارش مانا، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس بندر ماهشهر، توسعه گردشگری و تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفتگو کرد.

ایجاد تفریحگاه در بندر ماهشهر و ایجاد دهکده ساحلی از دیگر مطرح شده از سوی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بود.

ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان نیز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره سرمایه‌گذاری، ساخت هتل، زیرساخت‌های گردشگری، ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و تسهیل فرآیند توسعه‌ای استان بوشهر در حوزه مدموریتی وزارتخانه گفتگو کرد.

ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی، ترویج و توسعه صنایع‌دستی از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

فرماندار دشتستان و مسئولان صنایع‌دستی استان بوشهر، ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

غلامرضا نوری نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره محوطه‌های تاریخی در استان آذربایجان شرقی و سامان‌دهی آن‌ها، پایگاه ملی اوجان و تقویت آن در راستای توسعه گردشگری گفتگو کرد.

راه‌اندازی چند پایگاه ملی در آذربایجان شرقی از دیگر موارد مطرح شده از سوی غلامرضا نوری بود.

رحمت الله فیروزی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره بازسازی، مرمت و کاوش تعدادی از آثار تاریخی نطنز و بادرود، تعیین حریم بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی گفتگو کرد.

سامان‌دهی زیرساخت‌های پارک سرچشمه سرایان نطنز و راه‌اندازی کمپینگ گردشگری در امامزاده آقا علی عباس از دیگر موارد مطرح شده از سوی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بود.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در خارج از کشور، راه‌های دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری، تقویت بوم‌گردی و هنرمندان صنایع‌دستی گفتگو کرد.

مرمت آثار تاریخی و زیرساخت‌های گردشگری ایلام از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی سارا فلاحی در این دیدار بود.

هاجر چنارانی نماینده مردم زبرخان، فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره ثبت ملی سنگ فیروزه و احیای باغ نشاط، زادگاه حاج بکتاش، ولی و توسعه گردشگری در روستای فوشنجان و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی گفتگو کرد.

راه‌اندازی موزه و ثبت جهانی از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی هاجر چنارانی در این دیدار بود.

قورچیان و گیاهی از مشاوران نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، مهدی باغیشنی فرماندار فیروزه و حیدری معاون فرماندار زبرخان در این دیدار نیز حضور داشتند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره مرمت آثار تاریخی، ایجاد زیرساخت‌های محور‌های گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی و بافت تاریخی خمین گفتگو کرد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره اختصاص فضای دائمی برای هنرمندان گلیم شیرکی پیچ سیرجان، تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بردسیر و بیمه قالیبافان گفتگو کرد.

احداث موزه، مرمت و احیای آثار تاریخی و تکمیل کاوش در سیرجان از دیگر موارد مطرح شده از سوی شهباز حسن‌پور بود.

اسماعیل خواجه و ایزدی از مشاوران نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار