روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند گفت: در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.
کد خبر: ۹۶۲۷۲

قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه‌گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است.  

وی افزود: بندر دیّر از لحاظ جغرافیایی نزدیک‌ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیّر معطوف شده است.  
شکیبی نسب بیان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشور‌های حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیّر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیّر در دست انجام است.  
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیّر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.  
شکیبی نسب یادآور شد: سرمایه‌گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه‌گذاری در بندر دیّر، امروز دوشنبه نیز به صورت میدانی از این بندر بازدید می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار