روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد صورت گرفت؛

سامانه جامع امور دریانوردان در بستر الکترونیک رونمایی شد

در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایت دریانوردان، سامانه جامع امور دریانوردان (ناد) برای خدمات رسانی برخط به دریانوردان در بستر الکترونیک در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۴

سامانه جامع امور دریانوردان در بستر الکترونیک رونمایی شد

 

در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد که با حضور مدیرعامل و اعضاى هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردى، مقامات کشوری و لشکری، مدیران ارشد ارگان هاى دریایی، فعالان صنعت حمل‌و‌نقل دریایی و جمعی از دریانوردان کشور برگزار شد، سامانه جامع امور دریانوردان (ناد) با طراحی کاملاً اختصاصی توسط اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی شد.

سامانه ناد با قابلیت نصب بر روی گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید، تبلت و لپ تاپ و استفاده در هر زمان و مکانی تهیه شده استدر  برنامک موبایل ناد امکان ثبت نام در آزمون های شایستگی دریانوردی، ثبت درخواست صدور اسناد دریانوردی، استعلام گواهی نامه ها، آدرس یابی پزشکان معتمد و مراکز آموزش دریانوردی امکان پذیر می باشد.

خدمات صورت پذیرفته بر اساس نقشه راه آموزش دریانوردی کشور و به منظور اقدام در راستای تحول دیجیتال این حوزه صورت می پذیرد.

شایان ذکر است، تعداد دریانوردان کشور در رده های مختلف بر روی شناورهای تجاری، صیادی و خدماتی بالغ بر ۱۲۴ هزار نفر می باشد.

https://www.aparat.com/v/DkH52

ارسال نظرات
آخرین اخبار